پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۴۸۰
چهارشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، ورزشی و… به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی ظهر چهارشنبه در نشست شورای اداری تنگستان اظهار داشت: در دهه فجر امسال اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح یا شروع به کار، سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که ۱۲ برنامه مهم با حضور استاندار بوشهر اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: علی‌رغم کارآمدی بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، متأسفانه نتوانستیم اقدامات نظام را به صورت کامل به مردم گزارش دهیم، بطوری که خیلی از فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی پنهان مانده و همین باعث می‌شود که بعضی جاها توسط عده‌ای فرافکنی شده و آن اقدامات پنهان را وارونه جلوه دهند.

فرماندار تنگستان ابراز امیدواری کرد که در دهه فجر بتوانیم دستاوردهای عمیق معنوی انقلاب اسلامی و همچنین خدمات دولت مردمی آیت‌الله رئیسی را برای مردم و نسل‌های جدید تبیین کنیم.

افزایش پروژه‌ها

وی گفت: رقم اعتبار برنامه‌ها و پروژه‌های دهه فجر امسال، نسبت به سنوات گذشته افزایش یافته است، که این مهم نگاه خوب دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و پشتیبانی استاندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس را نشان می‌دهد.

لطفی خاطرنشان کرد: در خصوص پروژه‌های عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های فیزیکی، پیشرفت‌های زیادی داشتیم و گام‌های بلندی رو به جلو برداشته شده، اما در برنامه‌های فرهنگی کارهای انجام نشده زیادی داریم.

وی افزود: برخی از عقب‌افتادگی‌هایی که اتفاق می‌افتد، به این دلیلی بوده که در حوزه فرهنگی خوب عمل نکردیم و می‌طلبد مدیران دستگاه‌ها بیشتر به این حوزه مهم پرداخته و توجه و اهتمام بیشتری داشته باشند.

استفاده از ظرفیت جوانان

لطفی ضمن اشاره به اینکه بخشی از این عقب‌افتادگی‌های فرهنگی به مساله تقسیم بودجه و اعتبارات برمی‌گردد، که تقریباً تمام اعتبارات در قالب عمرانی تعریف شده، تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی در کنار پروژه‌های عمرانی خود برای دهه فجر، یک سری برنامه‌های فرهنگی برای کارکنان و مجموعه خود و خانواده کارکنان نیز در نظر بگیرند.

فرماندار تنگستان با بیان اینکه یک مدیر دولتی موفق برای انجام برنامه‌های خود از ظرفیت جوانان استفاده می‌کند، تصریح نمود: تبلیغات میدانی، مجازی و آذین‌بندی شهرها و روستاها در دستور کار مدیران، شهرداران و دهیاران باشد و ایام جشن و سرور دهه فجر را به خوبی نشان دهیم تا نسل جدید از این ایام استفاده کافی را ببرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر