جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس:
کد خبر: ۱۳۲۵۴۱
پنجشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود با تلاش مسئولان، حل مشکلات روستاهای هلیله و بندرگاه تسریع شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون فشارها و تحریم‌ها موجب تقویت نظام و سپاه عزیز بوده است و این موضع اخیر اتحادیه اروپا موجب قدرتمندی و محبوبیت بیشتر سپاه پاسداران سرافراز خواهد بود.

وی افزود: از رئیس جمهور می‌خواهیم برای کنترل نرخ ارز، پیشگیری از تورم فلج کننده و توجه به معیشت مردم که کمر آن‌ها را شکسته است از تمام توان استفاده کرده و تکلیف سرمایه گذاران عرصه تولید را با سد بزرگ محیط زیست یا ایست روشن کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به شدت از شرکت آبفا نسبت به تعلل در انجام پروژه فاضلاب بوشهر و تکمیل پروژه‌های فاضلاب گناوه و دیلم و بی توجهی کامل نسبت به فاضلاب دو شهر چغادک و عالی‌شهر گله مند بوده و خواستار و بر استقرار آبفا در خارگ هستیم.

وی تاکید کرد: از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر کشور برای حل نهایی مشکل شناورهای صیادی صید صنعتی که ۲ سال است بلاتکلیف بوده و به شدت ضرر کرده اند انتظار داریم که اقدامات لازم را داشته باشند.

جمیری افزود: از وزیر کشور خواسته‌ایم نسبت به تشکیل جلسه پیشنهادی برای حل مشکل دو روستای هلیله و بندرگاه تسریع کنید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر