شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۶۵۳
جمعه ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

فکرشهر: امام جمعه گناوه گفت: تبیین نکردن دستاوردهای انقلاب اسلامی اجحاف در حق نظام اسلامی است و همه باید در این زمینه روشنگری کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با تبریک میلاد باسعادت امام جواد (ع) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و بازگشت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی اظهار داشت: تلاش کنیم که از این ایام و مناسبت ها که دارای خیر و برکات فراوان است حداکثر بهره و استفاده را ببریم.

امام جمعه گناوه افزود: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور و نظام اسلامی به رغم همه دسیسه و توطئه ها و تحریم های دشمن، با حضور و پشتیبانی مردم، ایمان و توکل به خدا و در سایه تبعیت پذیری از ولایت فقیه مقتدر، استوار و پابرجا مانده و خواهد ماند.

مراسم دهه فجر باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود

حجت الاسلام رکنی حسینی با بیان اینکه ایام الله و روزهای الهی را باید برای مردم بازگو و یادآوری کرد و یکی از این ایام الله دهه مبارک فجر است، اضافه کرد: همه وظیه داریم جشن ها و برنامه های امسال دهه فجر و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید هر چه باشکوه تر و کیفی تر برگزار کنیم

وی با بیان اینکه در برهه کنونی از اصلی ترین راهبردهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی دو رویکرد «کتمان» و «تحریف» است افزود: رویکرد دشمن کتمان واقعیت هایی که در ایران اسلامی وجود دارد و تحریف در برابر عظمت واقعیت انقلاب اسلامی است از این رو ذکر ایام الله و جهاد تبیین دو راهبرد مقابله در برابر توطئه دشمنان است.

دستاوردهای انقلاب تبیین شود

امام جمعه گناوه با اشاره به تاکید مکرر مقام معظم بر جهاد تبیین تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه دستاوردهای فراوانی در عرصه های مختلف به همراه داشته است که باید این دستاوردها و افتخارات را در مقایسه با دوران ستمشاهی به مردم بویژه جوانان بازگو و اطلاع رسانی کرد.

وی ادامه داد: تبیین نکردن دستاوردهای انقلاب اسلامی اجحاف در حق نظام اسلامی است و همه باید در این زمینه روشنگری کنند و این روزهای تاریخ ساز و حوادثی که باعث پیزوزی انقلاب نباید به دست فراموشی سپرده شود.

رکنی حسینی ادامه داد: هیچکس از برخی ضعف مدیریت ها، گرانی ها، تورم و سوء مدیریت ها دفاع نمی کند اما این به معنای نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب نیست.

وی با اشاره به عناصر تداوم انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور مردمی، معنویت وعقیده اسلامی و رهبری و ولایت سه عنصر تداوم انقلاب شکوهمند اسلامی است.

دشمن به دنبال اسلام هراسی

حجت الاسلام رکنی حسینی با اشاره با محکوم کردن اقدام هتاکانه در کشور سوئد در به آتش کشیدن و اهانت به قرآن کریم با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال اسلام هراسی هستند گفت: استکبار در سال های پس ازپیروزی انقلاب اسلامی به دنبال سیاست مستمر صهیونیستی است که مردم را از اسلام و قرآن بترساند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر به خصوص پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رشد و بالندگی اسلام و به ویژه گفتمان مقاومت اقدامات دشمن در این زمینه بیشتر شده و تکرار اهانت به مقدسات اسلام و، پیامبر (ص)،مرجعیت، ولایت و اخیراً نیز اهانت به قرآن و آتش زدن کتاب الهی را انجام دادند.

امام جمعه گناوه بیان کرد: این اقدام در آتش زدن کلام الله مجید، جاهلیت مدرن است و دشمنی دشمنان و جاهلان از ابتدای ظهور دین مبین اسلام با پیامبر و قرآن وجود داشته اما نور اسلام روزبه روز پرفروغ تر و باعظمت تر شده است و امروز نیز نور قرآن و اسلام هر روز روشن تر و باعظمت تر می شود و این وعده الهی در قرآن است.

وی گفت: دشمن با چنین اقدام های موهن قصد دارد حساسیت و عکس العمل مسلمانان جهان را در مقابل این اقدامات بسنجند و از این جهت باید واکنش های متناسب و هوشمندانه و قاطعانه با این اقدامات توسط نهادهای دینی، امت و کشورهای اسلامی صورت گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر