جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۶۵۷
شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

فکرشهر: پنجمین یادواره ۱۵ نفر از شهدای والامقام مناطق بخش شمالی دلوار در روستای پهلوانکشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرمانده سپاه امام حسین (ع) بندر دلوار جمعه‌شب در این مراسم بیان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف، در مقیاس جهانی و بین‌المللی و همچنین در داخل مرزهای خودمان، در زمینه‌های مختلف نقش‌آفرینی می‌کند اما ناجوانمردانه توسط اتحادیه اروپا به‌عنوان یک نهاد تروریستی معرفی می‌شود، توسط کسانی که خودشان بانی و پرورش دهنده تروریست‌های بین‌المللی هستند و داعش را به وجود آورده‌اند.

سرهنگ پاسدار سیدایوب موسوی، شهید را مرزبان اعتقادات آرمانی و اسلامی در عرصه بین‌المللی دانست و ادامه داد: بهترین افراد ما در مقابله با این جریان تروریستی که به کودکان و زنان و مردان هیچ رحمی نمی‌کردند، شهید شدند.

فرماندهی سپاه امام حسین (ع) بندر دلوار به تحلیل آثار مخرب حمله تروریست‌ها بر علیه مرزهای اعتقادی و مذهبی جبهه‌های مقاومت کشورهای منطقه پرداخت و تصریح کرد: چطور لشکر کفار کشورهای مهاجم و تروریست‌های نظام سلطه با آرایش نظامی و رسانه‌ای این جنایت‌های هولناک را به مانند به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی را رقم می‌زنید و بعد از آن همه قتل و جنایت‌ها ادعا می‌کنید که ما مقابل تروریست هستیم و سپاه پاسدارانی که مقابل داعش ایستاد را تروریست معرفی کنید.

سرهنگ موسوی با بیان این مطلب که پیام شهدا ولایتمداری و آرمان شهدا پاسداری بصیرانه از نظام بود، خاطرنشان کرد: امروز همه ما افتخار می‌کنیم به حضور باشکوه و ارزشمند شما عزیزان و این گواه آن است که تبلیغات و موضع‌گیری‌های مضحک دشمن، قطعاً تاثیری در این مسیر نورانی نخواهد داشت.

وی در ادامه با ابراز قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف و در مقیاس داخلی و بین‌المللی، یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای دفاع از این مردم و مرز و بوم و انقلاب اسلامی تا پای جان ایستاده است و کوتاه نخواهد آمد و جان خود را فدای ملت، آب و خاک و نظام خود خواهد کرد.

در این محفل شهدایی، غلامحسین کرمی، نماینده مردم شهرستان دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی، احمد لطفی، فرماندار شهرستان تنگستان، سرهنگ پاسدار احمد حیدری، فرمانده سپاه امام علی (ع) شهرستان تنگستان و با جمعی از مردم و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای مجاور حضور داشتند.

این مراسم با برپایی موکب‌های روستایی در جوار آموزشگاه امام صادق (ع)، مداحی و سخنرانی و روایتگری حجت‌الاسلام حاج محمدمهدی کریمی، اجرای گروه نمایش خاطرات شهدا و رزمندگان دفاع مقدس، تجلیل از ۱۵ خانواده شهید روستایی همراه بود.

پنجمین یادواره گرامیداشت ۱۵ نفر از شهدای والامقام مناطق بخش شمالی بندر دلوار، از سوی حوزه مقاومت سیدالشهدا (ع) و با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج روستاهای هم‌جوار در حیات دبیرستان امام صادق (ع) روستای پهلوانکشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر