جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۳۲۶۸۴
شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۸

فکرشهر: مشاور اجرایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: حضور فعالانه و مشارکت بیشتر خیرین در توسعه خدمات بهداشتی و درمانی استان بوشهر ضرورتی است که به آن نیازمندیم.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محسن صحرانورد صبح شنبه در آئین تجلیل از خیر حوزه سلامت اظهار داشت: نقش‌آفرینی‌های خیرین گران‌قدر در توسعه زیرساخت‌های مختلف اجتماعی استان بوشهر ستودنی است و شایسته است از این ظرفیت در ارتقاء خدمات بخش‌های مختلف حوزه سلامت نیز استفاده شود.

وی ضمن تقدیر از تمامی خیرین حوزه سلامت استان بوشهر گفت: نشست امروز به پاس تقدیر از دستان سخاوتمند خیرین عزیز تشکیل شده است.

صحرانورد ضمن تأکید بر لزوم حضور خیرین خارج از کشور به‌عنوان یک ظرفیت ارزشمند بیان کرد: با توجه به تمایل چشم‌گیر خیران ایرانی و بومی مقیم خارج از کشور برای عمران و آبادی ایران، باید با برنامه‌ریزی و ارائه راهکار مناسب برای رفع کمبودهای حوزه سلامت، از این ظرفیت و همچنین خیرین داخل کشور بهره‌مند شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز ضمن قدردانی از خدمات چندین ساله و ارزشمند این خیر حوزه سلامت در استان بوشهر گفت: با توجه به بار مراجعات به بیمارستان شهدای خلیج‌فارس و کمبودهایی که در این مرکز آموزشی درمانی وجود دارد، یکی از راهکارهای مناسب برای ارتقاء و توسعه خدمات آموزشی و درمانی این مرکز حضور و مشارکت خیرین است.

مرادعلی فولادوند اظهار داشت: محدودیت منابع دولتی بر ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و خیرین افزوده است، بنابراین به ایجاد سازوکاری منسجم برای حضور خیرین در حوزه سلامت نیاز داریم.

خیر کویتی دکتر منصور ابو محمد نیز گفت: حضور جوانان در تیم مدیریتی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یک نعمت است و باید از این نعمت جوانی برای ارائه خدمت به مردم بیش‌ازپیش بهره برد.

وی با مرور خاطرات شیرین خود از انجام امور خیرخواهانه در کشورهای مختلف به‌ویژه ایران، افزود: ما هر آنچه داریم از آن خداوند تبارک‌وتعالی است، اگر خداوند به ما مال و ثروتی می‌دهد ما هم باید آن را در کار خیر و برای رفاه مردم به کار ببندیم.

ابو محمد اظهار داشت: من در طول زندگی خود از فرمایشات امام خمینی (ره) بسیار بهره برده‌ام و الحمدالله تمام خانواده‌ام نیز از ارادتمندان به امام خمینی هستند و با اینکه تمام دنیا را گشته‌ام و در دانشگاه‌های زیادی درس‌خوانده‌ام اما درس‌هایی که از امام خمینی (ره) یاد گرفته‌ام را در هیچ دانشگاهی یاد نگرفته‌ام.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر