پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۷۰۴
شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۱

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال استان و گسترش تدریجی آن به بخش‌های مرکزی و جنوبی تا اواخر هفته، در برخی مناطق رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، هادی سالاری شنبه ۸ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که با تداوم وزش بادهای شمالی بر روی دریا و سواحل استان تا ظهر فردا، سواحل استان به‌خصوص مناطق مرکزی و جنوبی، مواج و متلاطم خواهد بود.

وی اضافه کرد: از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی از شمال استان و گسترش تدریجی آن به بخش‌های مرکزی و جنوبی تا اواخر هفته، در برخی مناطق رگبار باران و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود. در این مدت به‌سبب وزش باد شدید جنوب شرقی خلیج فارس طوفانی خواهد شد. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر آسمان را صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی و تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت، روی دریا و مناطق ساحلی ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۴ کیلومتر در ساعت. از اواخر امشب به تدریج در مناطق ساحلی و فراساحلی شمالی، شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

سالاری، ارتفاع موج دریا را ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ سانتیمتر اعلام و عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۱۰، مد دریا ساعت ۱۲:۴۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۱۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر