جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  دکتر زهره زاهدی از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر موفق به کسب لوح افتخار جایزه گارفیلد 2015 شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر درحاشیه برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی علم سنجی و اطلاع سنجی (ISSI2015) که تیر سال جاری در دانشگاه بغازیچی ترکیه برگزار شد، لوح افتخار جایزه رساله دکتری یوجین گارفیلد (موسس پایگاه استنادیISI) به دکتر زهره زاهدی پژوهشگر دکترای دانشگاه لایدن هلند و از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اهدا شد.\n\n
کد خبر: ۱۳۲۷۲
شنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴

فکرشهر:  دکتر زهره زاهدی از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر موفق به کسب لوح افتخار جایزه گارفیلد 2015 شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه خلیج فارس بوشهر درحاشیه برگزاری پانزدهمین کنفرانس بین المللی علم سنجی و اطلاع سنجی (ISSI2015) که تیر سال جاری در دانشگاه بغازیچی ترکیه برگزار شد، لوح افتخار جایزه رساله دکتری یوجین گارفیلد (موسس پایگاه استنادیISI) به دکتر زهره زاهدی پژوهشگر دکترای دانشگاه لایدن هلند و از اعضای هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اهدا شد.

\n\n

\n\n

این کنفرانس یکی از معتبرترین گردهمایی علمی- تخصصی درسطح بین المللی است که هر دوسال یکبار توسط مجمع علم سنجی و اطلاع سنجی (ISSI) برگزار می شود.

\n\n

برپایه نتیجه داوری کمیته علمی این مجمع به ریاست پروفسور رونالد روسو، به خاطر دارابودن سطح بالای علمی و نیز ماهیت خلاقانه تز دکتری این پژوهشگر و عضو هیات علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، برنده لوح افتخارجایزه یوجین گارفیلد 2015 شد.

\n\n

موضوع رساله دکترای زاهدی امکان پذیری کاربرد آلتمتریکس (سنجه های حاصل از رسانه های اجتماعی) در ارزشیابی پژوهش است.

\n\n

انجمن بین المللی علم سنجی و اطلاع سنجی (آی اِس اِس آی) که معتبرترین انجمن علمی دنیا دراین زمینه است، هر دو سال یکبار به پاس گرامیداشت نام یوجین گارفیلد، بینانگذار موسسه آی. اس. آی (ISI) و دانشمندی که شاخص های معروف استنادی را تدوین کرد و بنیاد گذاشت، جایزه ای با عنوان جایزه گارفیلد به بهترین رساله دکتری در حوزه علم سنجی و اطلاع سنجی اعطا می کند. 

\n\n

برای اعطای این جایزه، آی اِس اِس آی فراخوان می دهد و دانشجویان دکتری رشته های مرتبط پرپوزال رساله دکتری خود را در ده صفحه برای این انجمن می فرستند که پس از داوری توسط هیات مدیره این انجمن علمی که بیشتر استادان صاحبنظر این حوزه هستند، برنده آن اعلام می شود.

\n\n

امسال به خاطر کیفیت بالای کاندیداها علاوه برجایزه، برگزیده لوح افتخار 'Honorable mention'را نیز به عنوان برنده معرفی کردند. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر