پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۷۷۶
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۶:۱۱

فکرشهر: بارگاهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتستان به همراه حسینی بخشدار شبانکاره، مدیرکل امور عشایر استان بوشهر، بسیج عشایر استان و ادارات شهرستانی هلال احمر، امور عشایر، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، کمیته امداد، فرماندهی انتظامی و شورای بخش شبانکاره با عشایر این بخش دیدار کردند.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری شبانکاره، بارگاهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری دشتستان با تشریح خدمات ارائه شده توسط دولت به عشایر ابراز امیدواری کرد: دولت در راستای توجه به اقشار محروم و کم برخوردار اهتمام ویژه دارد.

 در ادامه ضمن بازدید از مدارس عشایری و خانواده های نیازمند حمایت، خدماتی با اولویت بهسازی و اصلاح جاده دسترسی، تامین آب شرب، تامین پنل های خورشیدی، ارائه خدمات بهداشت و درمان، توزیع بسته های حمایتی در دستور کار قرار گرفت. 

 در این بازدید از طرف شبکه بهداشت و درمان خدمات درمانی و توزیع اقلام دارویی و همچنین توسط هلال احمر شهرستان و کمیته امداد بخش شبانکاره کمک هایی به خانواده های نیازمند و هدایایی به دانش آموزان اهدا و ضمن شنیدن مشکلات و کمبودات، قول مساعد جهت انعکاس مشکلات به مسئولین مربوطه و پیگیری جهت حل موضوعات داده شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر