پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
کد خبر: ۱۳۲۷۸۵
يکشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه در آیینی با حضور شماری از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارس در عسلویه گشایش یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) در این آیین گفت: چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی از امروز به مدت چهار روز از ساعت های ۹ تا ۱۷ پذیرای علاقه مندان و بویژه فعالان این حوزه است.

ابوالحسن رزمی نیا اظهار کرد: در این نمایشگاه که همسو با شعار سال رهبر معظم انقلاب تمرکز ویژه‌ای بر ارائه تولیدات و توان متخصصان داخلی شده است، ۱۷۰ شرکت داخلی و نمایندگی‌های شرکت‌های خارجی آخرین دستاوردهای خود را در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عرضه کرده اند.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس شامل آتی ساز فناوری و شرکت شتاب دهندگان بازار پارس از فعالان برگزاری نمایشگاه‌های مختلف هستند که با توان و ظرفیت قابل توجه خود در چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی نیز بخوبی ظاهر شدند.

رزمی نیا ادامه داد: حوزه نفت، گاز و صنایع وابسته از جمله پیشران‌های افقتصادی در اقصی نقاط جهان و بویژه ایران به عنوان یکی از کشورهای دارای ظرفیت در حوزه انرژی نفت و گاز است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) گفت: نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی فضایی مطلوب برای عرضه توانمندی خدمات و کالاهای شرکت‌های مرتبط با حوزه های یاد شده است که انتظار می رود شرکت ها و کارفرمایان از این ظرفیت ایجاد شده نهایت استفاده را ببرند.

رزمی نیا عنوان کرد: نمایشگاه ها به طور معمول فرصتی برای معرفی و معارفه شرکت ها و کارفرمایان مقابل تولیدکنندگان صنعت نفت و گاز هستند که در چنین شرایطی ارتباط شبکه داخلی نمایشگاه بسیار حائز اهمیت است.

وی عنوان کرد: شبکه داخلی نمایشگاه باید با استفاده از فرصت به وجود آمده ارتباطات و شبکه خود را گسترش داده و غرفه ها نیز واحدهای غرفه کنار دست خود را به چشم رقیب نبینند.

رزمی نیا افزود: هر غرفه برای تقویت شبکه داخلی نمایشگاه باید بتواند زمینه همکاری جدید را برای غرفه‌های جوار خود شکل دهد.

وی بیان کرد: پارک علم و فنانوری خلیج فارس اکنون مفتخر به پذیرای بسیاری از شرکت‌ها شده و در همین ارتیاط از شرکت های بزرگ حاضر در نمایشگاه برای جذب و پذیرش در پارک علم و فناوری و مراکز رشد استان بوشهر در نقاط مختلف استان دعوت شده است.

مدیرعامل شرکت آتی ساز فناوری و دبیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی پارس جنوبی نیز گفت: هدف اصلی از برپایی این نمایشگاه معرفی ظرفیت شرکت های دانش بنیان این حوزه به شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

مبین غفوری افزود: با تمهیدات اندیشیده انتظار است نمایشگاه مورد استقبال شمار قابل توجه داخلی و خارجی قرار گیرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر