جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۸۱۴
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۴:۴۸

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از مقابله جدی با سرقت‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: امنیت نخلستان‌ها در دشتستان تقویت می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سرهنگ عباس علی یاری ظهر دوشنبه در نشست خبری با بیان اینکه نیروی انتظامی خادم مردم است و باید خدمت رسانی را روز به روز گسترش دهیم اظهار داشت: امسال در فصل برداشت محصولات خرما با قاطعیت بیشتری بحث سرقت از نخیلات پیگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان افزود: فرهنگ سازی خیلی مهم است و در پوشش اخبار، مردم را می‌توانید هدایت کنید که فرهنگ انتظامی و امنیت در بین مردم نهادینه شود.

وی اضافه کرد: از خبرنگاران درخواست داریم به پلیس در زمینه فرهنگ سازی پلیس و انتظامی کمک کنند و اگر یک جرم یا یک ناهنجاری دیدند به پلیس گزارش و همکاری کنند و انتظار داریم خبرنگاران در مأموریت‌های به پلیس در کمک کنند.

علی یاری با اشاره به وضعیت مطلوب امنیت در شهرستان دشتستان، ادامه داد: با قاطعیت تمام اعلام می‌کنم که برخورد با مجرمین، سارقان، هنجارشکنان در اولویت کار پلیس است و با جدیت این موضوع پیگیری خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان اظهار داشت: برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار است و برخورد جدی در این خصوص خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: مشتاقانه با مردم شهرستان دشتستان عهد می بندم که آسایش خود را فدای آرامش این مردم شریف کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر