جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۸۴۶
دوشنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۸

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از آغاز فصل جدید پیش ثبت‌نام و اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به سفرهای زیارتی عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت‌الله غلام‌پور بعد از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی اعزم ایثارگران به سفر زیارتی اظهار داشت: مهم‌ترین مأموریت این بنیاد خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران است.

وی گفت: با توجه به تدابیر و دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور فصل جدید پیش ثبت‌نام و اعزام خانواده‌های شهدا و ایثارگران به سفرهای زیارتی عتبات عالیات آغاز شده است.

سهمیه ۴ هزار نفری جامعه ایثارگری

غلام‌پور با اشاره به اینکه سهم امسال خانواده‌های جامعه ایثارگری در استان بوشهر نزدیک به چهار هزار نفر است، افزود: سرپرست خانوار جامعه ایثارگری می‌تواند تعداد سه نفر همراه از مشمولان تحت پوشش خود را به‌منظور اعزام به سفرهای زیارتی عتبات عالیات از طریق پایگاه اینترنتی شاهدان کوثر ثبت‌نام کند.

وی با اشاره به اینکه پدر و مادر و فرزند و همسر شهید، جانباز و همسر جانباز، آزاده و همسر آزاده به‌عنوان مشمولان جامعه ایثارگری جهت ثبت‌نام و اعزام به سفر زیارتی عتبات عالیات محسوب می‌شوند، اظهار داشت: خانواده‌های جامعه ایثارگری بعد از ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی شاهدان کوثر، می‌توانند بخشی از هزینه‌بهای سفر زیارتی عتبات عالیات را در قالب وام تسهیلات بانک دی دریافت کنند.

غلام‌پور با بیان اینکه حدود ۱۰ میلیون ریال هزینه بلاعوض سفر خانواده‌های جامعه ایثارگری از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور واریز می‌شود، گفت: افراد مشمول جامعه ایثارگری می‌توانند بعد از ثبت‌نام برای دریافت وام بانکی سفرهای عتبات عالیات به بانک دی مراجعه کنند.

وی با اظهار اینکه تسهیلات بانکی دارای ۲۴ مرحله اقساط هستند، افزود: میزان تسهیلات بانکی برای تشرف به سفر هوایی به عتبات عالیات به ازای هر نفر ۸۰ میلیون ریال و میزان سقف وام بانکی برای اعزام زمینی به ازای هر نفر ۴۰ میلیون ریال است و همچنین ما به تفاوت هزینه اعزام به عهده افراد مشمول تحت پوشش بنیاد شهید و جامعه ایثارگری است.

در نخستین نشست هماهنگی اعزام جامعه ایثارگری به عتبات عالیات، تفاهم‌نامه‌ای بین جواد جعفری، مدیرعامل سازمان سیاحتی و گردشگری شاهدان کوثر و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر در محل سالن کنفرانس این اداره‌کل منعقد و امضا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر