پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۹۱۰
سه‌شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

فکرشهر: فرمانده مرزبانی فراجا از دستگیری ۱۴۵ قاچاقچی طی یک هفته گذشته خبر داد و گفت: ۸۱ فروند شناور حامل کالای قاچاق توقیف شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار احمد علی گودرزی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: طرح رعد ۱۰ از بیستم بهمن‌ماه در سطح کشور اجرایی شده است و تاکنون ۸۱ فروند شناور حامل کالای قاچاق کشف و توقیف شده است.

وی با اشاره به الحاق شناورهای نیمه سنگین و سبک به ناوگان مرزبانی اضافه کرد: در اجرای طرح رعد ۱۰ بیش از هفت هزار میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک هفته گذشته کشف شده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به تشدید مقابله با قاچاق در مرزها با بهره‌گیری از تجهیزات نوین خاطرنشان کرد: طی شبانه‌روز گذشته در استان هرمزگان و بوشهر ۲ میلیون لیتر سوخت قاچاق توسط نیروهای مرزبانی در عمق دریا کشف شد.

وی از انجام عملیات‌های گسترده در دریا با تلاش نیروهای مرزبانی خبر داد و بیان کرد: در یک هفته گذشته ۱۴۵ قاچاقچی دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

سردار گودرزی با اشاره به استفاده از نیروهای جوان و با تجربه و بهره‌گیری از سیستم‌های الکترونیکی و اپتیکی اضافه کرد: با تلاش متخصصان داخلی رادارهای پیشرفته، و دوربین‌های قوی برای پایش تصویری ساحل و عمق آب‌های سرزمینی و اقتصادی کشور ساخته شده است.

وی از برخورد جدی با متخلفان در مرزها خبر داد و افزود: در این طرح ضمن کشف سیگارهای الکترونیکی خطرناک و مضر برای سیستم بدنی انسان‌ها، انواع اقلام غیر قابل استفاده به دست آمده است.

فرمانده مرزبانی فراجا مشارکت مرزنشینان در اجرای این طرح را بسیار مهم دانست و گفت: مأموران مرزبانی در کنار مردم قرار دارند و برای جلب رضایت مردم و خداوند متعال اقدامات خود را تشدید می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر