سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۲۹۹۸
چهارشنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: گشت‌های رضویون شهرستان تنگستان در رفع مسائل، مشکلات و آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

به گزارش فکرشهر به نقل ازمهر، احمد لطفی صبح چهارشنبه در نشست با اعضا و مجموعه گشت رضویون در روستای عالی‌حسینی ضمن اشاره به اینکه گشت رضویون کار ارزشمندی‌ست که توسط جوانان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جوانان عضو گشت رضویون با تعامل با نیروهای نظامی و دستگاه قضا، برای کمک به جلوگیری از مسائل و مشکلات مختلف شهر و روستا اقدام می‌کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: دشمن روز به روز دسیسه‌های خود را در حوزه اجتماعی، بیشتر و با برنامه‌تر انجام می‌دهد که نمونه آن را می‌توان در اغتشاشات اخیر در سطح کشور با شعار زن، زندگی آزادی اشاره کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در سطح روستاها زیاد اتفاق می‌افتد، سرقت کابل است که با قطعی برق و تلفن خانواده‌ها همراه می‌شود و اخیراً گشت رضویون در جلوگیری از سرقت در سطح روستاها بسیار مؤثر عمل کرده است.

مقام عالی دولت در تنگستان یادآور شد: روستای عالی‌حسینی به عنوان نماد یک روستای مهم در سطح شهرستان و استان محسوب شده که توانسته هم در پیشرفت و توسعه فیزیکی روستا و هم توسعه انسانی موفق عمل کند، به طوری که خیلی از مسؤلین شهرستان و استان از همین روستا تربیت شده‌اند.

فرماندار تنگستان از پایگاه مقاومت بسیج، فرمانده بسیج و اهالی روستای عالی‌حسینی که در گشت رضویون همکاری داشته و ایفای نقش دارند، تشکر کرد.

احمد لطفی با بیان اینکه به لطف جمهوری اسلامی ایران، بخش مدیریت طوری در این نظام طراحی شده که همه مردم نقش مستقیمی در اداره کشور دارند، افزود: در سطح یک شهرستان، از کوچک‌ترین مسئول در سطح روستا که به عنوان دهیار شناخته می‌شود، تا سطح اول شهرستان که فرماندار باشد، همه این مسؤلین را مردم انتخاب می‌کنند.

وی ضمن درخواست از دهیار روستا برای کمک به برنامه‌ها و گشت‌های مجموعه گشت رضویون، گفت: از مجموعه سپاه امام علی (ع) تنگستان که به خوبی از مجموعه گشت رضویون و برنامه‌های این مجموعه پشتیبانی می‌کنند، تشکر می‌کنم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر