شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۱۳۳
شنبه ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: برنامه ریزی برای روان سازی ترافیک درون شهری در ایام تعطیلات نوروز از جمله در مسیر خیابان های منتهی به میدان مرکزی و بازار تجاری توسط پلیس راهور با همکاری دیگر دستگاه‌های مربوطه اتخاذ شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، محمدتقی صفری روز شنبه در جلسه شورای ترافیک این شهرستان افزود: باتوجه به مشکلات ترافیکی سال های قبل در این نقطه مرکزی شهر ضرورت دارد که از هم اکنون با ارایه راهکار و تدبیر مناسب اقدام شود و هر گونه تصمیمی که قرار است اتخاذ شود، تا قبل از تعطیلات عملیاتی کنیم.

وی گفت: شهرستان گناوه باتوجه به پیش بینی های صورت گرفته، بیشترین حجم گردشگر را در تعطیلات نوروز به خود اختصاص خواهد داد و نیاز است برای خدمت رسانی مناسب به آنها، با حمایت مدیران استان برنامه ریزی لازم به عمل آید.

صفری اظهارکرد: گناوه به عنوان قطب گردشگری استان بوشهر نیازمند توجه و نگاه خاص است و باید در این زمینه توجه جدی به ایجاد زیرساخت ها شود.

رئیس ستاد تسهیلات خدمات سفر گناوه افزود: در ورودی ها شهر استراحت گاه برای میهمانان نوروزی ایجاد و در برطرف کردن کمبودها و آرام سازی در حوزه راه های شهرستان در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام شود.

وی بیان کرد: تامین پارکینگ در نقاط مختلف شهر با همکاری اداراتی که محوطه و زمین مناسب دارند، در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

فرماندارگناوه گفت: نصب علایم راهنمایی و رانندگی در جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه انجام شود و ممنوعیت تردد وسایط نقلیه سنگین و کامیون در محور جاده ساحلی گناوه به بوشهر توسط پلیس راه در دستور کار قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به منظور خدمات دهی مناسب به گردشگران، علاوه بر تشکیل ۱۴ کمیته در ستاد، باتوجه به تقارن نوروز ۱۴۰۲ با ماه مبارک رمضان، طبق دستورالعمل ابلاغی از مرکز کشور کمیته اقامه نماز به مجموع کمیته های ستاد افزوده شده است.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از نقاط گردشگرپذیر جنوب کشور است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر