پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۱۹۱
يکشنبه ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: حسینی بخشدار شبانکاره به همراه امام جمعه، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، نماینده بنیاد مسکن شهرستان و روئسای اداره های راهداری، برق، آب، گاز بخش و رئیس شورای اسلامی بخش نشستی با تعدادی از اهالی، اعضای شورای اسلام و دهیار روستای ذکریایی در محل کارگاه صنایع دستی روستا و اعضای شورای اسلامی، دهیار و اهالی روستای محمدجمالی در حسینیه ابوالفضل روستا داشتند. 

 در این نشست اعضا شوراهای اسلامی، دهیاران و اهالی مسائل و مشکلات روستا را بیان کردند.

بخشدار شبانکاره اظهار داشت: هدف از این بازدیدها و نشست ها در روستاها این است که مسئولین از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مردم و روستا قرار بگیرند و پیگیر حل این مشکلات باشند.  

حسینی افزود: شوراهای اسلامی و دهیاران زبان گویای مردم و پل ارتباطی بین مردم و مسئولین و خادم مردم هستند و هیچ اجر و پاداش بالاتر از خدمتگزاری به مردم به ویژه در روستاها نیست. 

وی بر اتمام آسفالت جاده ای روستاهای ذکریایی، محمدجمالی و بهر به همت اداره راهداری شهرستان قبل از پایان سال تاکید کرد و همچنین گفت با رفع نواقص دکل ایرانسل، آنتن دهی تلفن همراه در این دو روستا تقویت می شود.

در این دیدار اهالی این دو روستا درخواست های خود را با مسئولین در میان گذاشتند و مسئولین پاسخگو آنان بوده و بخشدار خواستار پیگیری مسائل و مشکلات مردم از سوی مسئولان شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر