پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۲۶۹
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: مراسم افتتاح دفتر بنیاد شهید در شهر دلوار با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر صبح دوشنبه در مراسم افتتاح دفتر بنیاد شهید در شهر دلوار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم که در راستای خدمات دهی به مردم به‌ویژه جامعه هدف از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نعمت‌الله غلام‌پور خاطرنشان کرد: در نشست شورای ترویج بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست استاندار بوشهر، مقرر و مصوب شد که دفتر نمایندگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرها و مناطق استان، برای توسعه خدمت‌رسانی راه‌اندازی شود.

تقویت خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران

امام جمعه دلوار نیز در این نشست خدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را یک فرصت و فریضه الهی از ناحیه خدا دانست و گفت: مکتب غنی اسلامی و قرآنی بهترین نقشه راه و تکلیف را به پیش روی مسلمین جهان به‌صورت برنامه‌محور و تعالی سبک زندگی انسان‌ها معرفی کرده است.

حجت‌الاسلام عباس فریدونی اظهار کرد: بحث اشتغال فرزندان و خانواده‌های جامعه ایثارگری، حوزه خدمات رفاهی و امور درمانی از عمده مشکلات این مجموعه شریف و بزرگوار است.

عبدالرضا عالی‌پور بخشدار بندر دلوار، این شهر را شهر ایثار، حماسه و مقاومت و استعمارستیزی خواند و بیان کرد: نام سردار مبارزات ضد استعماری جنوب شهید رئیسعلی دلواری و ۶۰ شهید دفاع مقدس، یک شهید پاسدار مدافع حرم، یک شهید روحانی بیداری اسلامی در عرصه جبهه تبلیغ دینی، یک شهید پزشک مدافع سلامت را در شناسنامه جهاد و حماسه به ثبت رسیده است.

نصرالله درویشی، به‌عنوان نماینده و رابط فرهنگی جامعه ایثارگری و بنیاد شهید در شهر دلوار، با حضور سرهنگ سیدایوب موسوی، فرمانده سپاه امام حسین (ع) شهر دلوار، زهرا آسمند، مشاور امور بانوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر، عبدالکریم عباسی، مسئول امور ایثارگران سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، منصوب و معارفه شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر