جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۰۱
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: تأمین مسکن ایثارگران در تنگستان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی دوشنبه‌شب در مراسم دیدار با ایثارگران شهرستان تنگستان اظهار داشت: ما مسئولان نباید بگذاریم برخی بخشنامه‌های جدید اداری جلوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری به همه اقشار مختلف جامعه را بگیرد.

وی اضافه کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و تمام تلاش ما این است که در برابر ایثار و مجاهدت مردم و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و آزادگان و جانبازان فرش قرمز رضایتمندی پهن کنیم و در دولت سیزدهم تا بی‌نهایت آماده خدمت‌رسانی و پاسخگویی هستیم.

فرماندار شهرستان تنگستان افزود: خواسته‌های جامعه ایثارگری و خانواده‌های جانبازان و شهدا، در واقع، خواسته‌های به حقی است که همگان باید در راستای پاسداری از مجاهدت ارزشمند این عزیزان، بسیج شویم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی ویژه راه‌اندازی مشاغل خانگی و کارآفرینی تعاون‌محور در شهرها و روستاها، گفت: در شهرستان تنگستان در بحث تأمین مسکن ایثارگران و خانواده‌های ایشان، زمین‌های در مناطق شهری و روستایی پیش‌بینی و جانمایی شده است.

لطفی خاطرنشان کرد: همچنین تسهیلات بانکی در این خصوص معین و برنامه‌ریزی شده است.

برپایی میز خدمت کمیسیون بهداشت و درمان، مسکن و خدمات ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه ۵۰ نفر از جانبازان دلواری به همت سپاه امام حسین (ع)، تفقد و دیدار با خانواده‌های ابراهیم بلادر جانباز شیمیایی ۱۵ درصدی، حسین نوروزی جانباز عملیات مقدماتی والفجر یک، عبدالحسین محمدی جانباز اعصاب و روان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی جامعه ایثارگری در شهر دلوار بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر