سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۰۲
دوشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

فکرشهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر از پرداخت حق‌پرستاری به ۵۰۰ نفر از خانواده‌های شهدا و جانبازان در این استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، نعمت‌الله غلام‌پور عصر دوشنبه در دیدار با جمعی از خانواده شهدا و جانبازان دلوار اظهار داشت: بنیاد شهید یک دولت کوچک در هر استان است زیرا جامعه ایثارگری یک وسعت و گستره جمعیتی بالایی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر اضافه کرد: برای واگذاری زمین در راستای ساخت مسکن در شهرستان‌های کنگان، دشتی و تنگستان به مرحله جانمایی رسیده است.

ساخت ۲۰۰۰ مسکن ایثارگری

وی افزود: ۹۰۰ نفر از آمار جامعه ایثارگری در شهرستان بوشهر و همچنین هزار و ۱۰۰ نفر در شهرستان دشتستان در مرحله واگذاری زمین به‌منظور ساخت مسکن، هماهنگ زیر نظر استاندار بوشهر و اداره راه و شهرسازی کارها در حال پیشروی و پیگیری و پیشرفت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر عنوان کرد: برای خانواده‌های شهدایی که فرم جیم آنها قرمز است، طی انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با بنیاد شهید، ساخت مسکن این جامعه در اولویت گذاشته شده است.

تشکیل کمیسیون موارد خاص در بوشهر

وی به برگزاری کمیسیون موارد خاص برای نخستین بار در کشور در این اداره‌کل اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در کشور کمیسیون موارد خاص به‌منظور پیگیری بیماری صعب العلاج، ساخت مسکن، اشتغال و امور اجتماعی خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار شد.

غلامپور بیان کرد: حدود ۵۰۰ نفر از همسر و والدین شهدا و خانواده‌های جانبازان با تشخیص کمیسیون پزشکی بنیاد هزینه‌های خدمات حق‌پرستاری در روستاها و شهرهای استان بوشهر به‌صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

برپایی میز خدمت کمیسیون بهداشت و درمان، مسکن و خدمات ایثارگری بنیاد شهید و امور ایثارگران ویژه ۵۰ نفر از جانبازان دلواری به همت سپاه امام حسین (ع)، تفقد و دیدار با خانواده‌های ابراهیم بلادر جانباز شیمیایی ۱۵ درصدی، حسین نوروزی جانباز عملیات مقدماتی والفجر یک، عبدالحسین محمدی جانباز اعصاب و روان از دیگر برنامه‌های این گردهمایی جامعه ایثارگری در شهر دلوار بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر