پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۱۴
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: فرماندار تنگستان گفت: اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان و بهبود وضعیت روشنایی میدان گادویی در ورودی شهر اهرم در دستور کار است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد لطفی صبح سه‌شنبه در بازدید از میدان گادوی اظهار داشت: نصب برج‌های نوری جدید و روشنایی میدان گادوی در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: میزان فعلی روشنایی میدان تازه تأسیس گادوی و مسیرهای منتهی به آن مناسب نبود که با پیگیری‌های انجام شده، در آینده‌ای نزدیک افزایش روشنایی این میدان توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انجام خواهد گرفت.

فرماندار تنگستان بیان کرد: با توجه به اینکه این میدان در مسیر بزرگراه خلیج‌فارس واقع شده و سه شهرستان بوشهر، تنگستان و دشتی را به هم وصل می‌کند، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و با توجه به حجم‌بالای ترافیکی آن، میزان روشنایی آن نیز می‌بایست در خور آن باشد.

وی اظهار داشت: در راستای ساماندهی مکان دست‌فروشان بومی حاضر در اطراف میدان، و همچنین افزایش ایمنی مسیر و جلوگیری خطر جانی برای دست‌فروشان، یک مکان جدید توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان در نظر گرفته شده که تا یک ماه آینده زیرسازی و روشنایی آن انجام شده و همه این عزیزان به این مکان بی‌خطر منتقل خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر