پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۳۸۷
سه‌شنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴

فکرشهر: استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر گفت: هفت میلیارد دلار پروژه‌های وزارت نفت در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده عصر سه‌شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفندماه میزبان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت خواهد بود.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور صبح روز پنجشنبه وارد بوشهر می‌شود و پس از استقبال رسمی در فرودگاهٰ برای افتتاح پروژه‌های نفت و گاز و پتروشیمی به شهرستان کنگان سفر می‌کند.

استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح فاز ۱۴ پارس جنوبی به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به استان بیان کرد: طرح‌های وزارت نفت با سرمایه‌گذاری هفت میلیارد دلار با حضور رئیس جمهور در کنگان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از دیدار رئیس جمهور با مردم مرکز استان بوشهر در کنار ساحل را از دیگر برنامه‌ها دانست و خاطر نشان کرد: شرکت در جلسات تخصصی با فعالان اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، و انعقاد ۱۰ تفاهم‌نامه اقتصادی از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور است.

محمدی‌زاده حضور رئیس جمهور در مراسم جشن ازدواج ۲۵۰ زوج جوان در سپاه امام صادق علیه‌السلام بوشهر را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: حضور در شهرستان‌های دشتی و دشتستان، افتتاح طرح‌های عمرانی، اقتصادی و خدماتی از جمله طرح‌های وزارت نیرو و آبرسانی، صمت، میراث فرهنگی و راه و شهرسازی از برنامه‌های دیگر سفر دوم رئیس جمهور به استان بوشهر است.

وی از آب‌اندازی ناو شهید سلیمانی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: نشست به علمای شیعه و سنی و نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر از دیگر برنامه‌های این سفر است.

استاندار بوشهر با اشاره به حضور با شکوه مردم در مراسم سخنرانی در بوشهر، دشتی تصریح کرد: حضور با شکوه مردم در استقبال از رئیس جمهور سبب ناامیدی دشمنان و اقتدار ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر استانی، رئیس جمهور و ۱۵ نفر از وزیران و معاونان وی در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه به استان بوشهر سفر می‌کنند.

محمدی زاده افزود: وزیر کشور، دفاع، نیرو، نفت، راه و شهرسازی، اقتصاد، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از جمله وزیرانی هستند که به استان بوشهر سفر می‌کنند.

وی یادآور شد: همچنین معاون توسعه روستایی و مناطق محروم، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، معاون رئیس جمهور در امور زنان، دبیر شورای عالی مناطق آزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اعضای شورای هماهنگی شورای ارتباطات ریاست جمهوری نیز از جمله دیگر مسئولانی هستند که در سفر به استان بوشهر آیت الله رئیسی را همراهی می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر