پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۵۱
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱

فکرشهر: معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: دولت سیزدهم ۹۰ هزار میلیارد ریال در زیرساخت‌های نواحی و شهرک های صنعتی کشور سرمایه‌گذاری کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، علی رسولیان روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از نواحی صنعتی شهرستان دشتستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاظر بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های برق، آب و اراضی جدید از طریق توسعه شهرک‌ها و ایجاد نواحی صنعتی انجام شده است.

وی افزود: یکی از سیاست های جدی دولت سیزدهم، توسعه متوازن صنعتی در سطح کشور است که با هدف ایجاد نواحی صنعتی جدید در مناطق مختلفِ دارای ظرفیت بویژه مناطق محروم دنبال می شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با بیان اینکه در سفر دوم ریاست جمهوری به بوشهر مصوبات خوبی برای توسعه صنعت استان انجام می‌شود، تصریح کرد: با تعیین مصوبات جدید به ایجاد منطقه ویژه و تکمیل شدن آن و همچنین ایجاد شهرک های خورشیدی برای توسعه انرژی خورشیدی در استان کمک خواهد شد.

رسولیان با اشاره به موقعیت شهرستان دشتستان، عنوان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های مناسب برای ایجاد واحدهای بسته بندی و فراوری محصولات کشاورزی است.

وی ادامه داد: با پیگیری نماینده مردم شهرستان دشتستان و موافقت دولت، ۲ ناحیه صنعتی جدید در این منطقه و چهار ناحیه صنعتی جدید در سطح استان بوشهر ایجاد می شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از توسعه شهرک صنعتی برازجان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده، ۸۲ هکتار اراضی به شهرک صنعتی برازجان اضافه شد تا ظرفیت سرمایه گذاری جدیدی برای مردم این منطقه ایجاد شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر