شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۴۶۷
چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

فکرشهر: سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی و «محمد جواد بازدرهوا» جایگزین «عباس دیری» شد.

به گزارش «فکرشهر« از ایرنا، معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی شامگاه چهارشنبه در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: این سازمان مسئولیت سنگینی برعهده دارد و پرداخت ۵۸ هزار میلیارد تومان تنها بخشی از وظایف این سازمان است.

غلامحسین ستوده خو افزود: ۳۰ هزار میلیارد تومان از این مبلغ را باید از تامین اجتماعی و مابقی باید از شستا، بانک رفاه و اوراق تامین شود که تامین این مبلغ کار بسیار سنگین و سختی است.

وی با اشاره به جایگاه و منابع و ظرفیت‌های استان بوشهر اظهار کرد: باید متناسب با جایگاه و پتانسیل‌های موجود در استان تلاش کرد و استان را در جایگاه اصلی خود قرار داد.

ستوده خو با تاکید بر اهمیت وحدت و انسجام در راستای هم افزایی اظهار کرد: در این شرایط اجازه حذف افراد را نداریم بلکه باید با کادرسازی و وحدت رویه در راستای تحقق اهداف سازمان تامین اجتماعی گام برداشته شود.

وی با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط با حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دستگاه حاکمیتی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امروز باید مسیر تخلف بسته شود.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت جذب مطالبات و اجرای تعهدات تاکید کرد.

مدیرکل سابق تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در زمان حاضر از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت این استان ۹۵۰ هزار نفر بیمه شده اصلی و تبعی (۳۵۲هزار نفر بیمه شده اصلی و ۵۹۳ هزار نفر افراد تبعی) زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.

عباس دیری اضافه کرد: براین اساس ۷۸ درصد از جمعیت استان بوشهر زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.

وی ادامه داد: همچنین ۸۱ هزار نفر مستمری بگیر در استان بوشهر وجود دارد که از این تعداد ۴۶هزار و ۵۰۰ نفر مستمری بگیر اصلی و مابقی افراد تبعی آنها هستند که ماهانه ۲۵۰ میلیارد تومان حقوق به باید برای آنها پرداخت شود.

به گفته دیری شمار افرادی که در استان بوشهر بیمه بیکاری دریافت می‌کنند از دوهزار به یک هزار و ۶۰۰ نفر کاهش یافته و ماهانه هشت میلیارد تومان بابت بیمه بیکاری به این افراد پرداخت می‌شود.

وی شمار کارگاه‌های فعال استان بوشهر را ۲۳ هزار کارگاه عنوان کرد.

مدیر کل جدید بیمه تامین اجتماعی استان بوشهر نیز فسادستیزی، قانونمداری، تکریم ارباب رجوع و مردم‌داری را از اولویت‌های خود معرفی کرد.

محمد جواد بازدرهوا اضافه کرد: وصول منابع و مطالبات و ارتقای رتبه بندی استان از برنامه‌های این سازمان دانست.

در این آئین «محمد جواد بازدرهوا» به‌عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی و از خدمات «عباس دیری» تقدیر شد.

«بازدرهوا»، پیش از این، مدیریت تامین اجتماعی شعبه یک بوشهر را عهده دار بود.

 
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر