جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شهروندان گناوه ای می گویند: سرقت کابل های مخابراتی، تلفنهای ثابت برخی محلات بندر گناوه را در هفته های اخیر قطع کرده است.\n\nبه گزارش فکرشهر، برخی از این افراد درگفت وگو با ایرنا اظهار داشتند که قطعی تلفن منازل در کوی جانبازان این شهر براساس مشاهدات عینی ناشی از بریده شدن و سرقت کابل مخابراتی بخشی از این محله است. \n\nآنان یادآورشدند: قطعی تلفن ثابت مشکلاتی بویژه عدم دسترسی خانواده ها به اینترنت را بوجود آورده است . 
کد خبر: ۱۳۳۴۹
سه‌شنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۲

فکرشهر: شهروندان گناوه ای می گویند: سرقت کابل های مخابراتی، تلفنهای ثابت برخی محلات بندر گناوه را در هفته های اخیر قطع کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، برخی از این افراد درگفت وگو با ایرنا اظهار داشتند که قطعی تلفن منازل در کوی جانبازان این شهر براساس مشاهدات عینی ناشی از بریده شدن و سرقت کابل مخابراتی بخشی از این محله است. 

\n\n

آنان یادآورشدند: قطعی تلفن ثابت مشکلاتی بویژه عدم دسترسی خانواده ها به اینترنت را بوجود آورده است . 

\n\n

برخی از ساکنان کوی جانبازان شهر گناوه می گویند که با وجود پیگیری ها واطلاع رسانی به مسوولان ذی ربط از طریق سامانه خرابی تلفن 20117در طول این مدت، تا کنون اقدامی از سوی متولیان امر صورت نگرفته است. 

\n\n

م . رستمی افزود: بنا به اظهارات مسوولان مربوطه، کمبود کابل تلفن از عمده مشکلات اداره مخابرات می باشد که تا کنون رفع مشکل این محله را به تاخیر انداخته است.

\n\n

مسوول روابط عمومی مخابرات استان بوشهر گفت: بمنظور جلوگیری از سرقت کابل های تلفن های زمینی درشهرستان گناوه که بیشترین مورد را در بین شهرستان های استان داشته، پیگیری های لازم با مراجع ذی ربط انجام شده است.

\n\n

حمید عبدی نیا افزود: باتوجه به مشکلات بوجود آمده دراین شهرستان، تلاش و رایزنی های لازم برای تامین کابل تلفن انجام شده و مقداری کابل خریداری شده تا نسبت به سروسامان دادن و وصل تلفن های قطع شده مشترکان اقدام شود.

\n\n

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر بیش از 92 هزارنفر جمعیت دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر