پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۲۹
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: رونق معیشت و رفاه ساحل نشینان از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، علی اکبر صفایی ظهر پنجشنبه در بازدید از بندر بوالخیر شهرستان تنگستان اظهار داشت: در راستای توسعه این بندر از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌شود و تلاش داریم که روند اجرای این طرح افزایش یابد.

وی با اشاره به انجام پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی ۱۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این پروژه سرمایه گذاری کرده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افزود: تأمین روشنایی موردنیاز در باراندازها جهت انجام ایمن عملیات تخلیه و بارگیری، تأمین روشنایی عمومی در محوطه‌ها جهت حفاظت و مراقبت از کالاها و لحاظ کردن عوامل اقتصادی و بهداشتی در طرح روشنایی محوطه‌های عملیاتی از اهداف این پروژه است.

وی افزود: تأمین روشنایی مورد نیاز دوربین‌های حفاظتی و تداخل‌نکردن طرح روشنایی با علائم وسایل ناوبری هدایت کشتی‌ها از دیگر اهداف این پروژه است.

صفایی بیان کرد: از دیگر اهداف این طرح تأمین روشنایی مورد نیاز جاده‌ها و راه‌های ارتباطی بخش‌های عملیاتی، اداری و مسکونی بندر برای تردد ایمن وسایل نقلیه سنگین و سبک و بهینه‌سازی در جهت تسهیل عملیات pm و کاهش هزینه‌ها است.

وی با اشاره به احداث اسکله ۱۵۰ متری ظرف مدت ۱۸ ماه افزود: برای رونق معیشت و رفاه ساحل نشینان تلاش می‌شود پروژه احداث اسکله با سرعت و شتابی دوچندان اجرا شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر