جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۷۴
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۸

فکرشهر: سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی که قرار است به عنوان معین دولت در دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیات دولت به استان بوشهر در شهرستان دیر حضور یابد وارد این استان شد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، در این سفر که در راستای سفر استانی رییس جمهور به استان بوشهر انجام می‌شود، وزیر امور اقتصادی و دارایی بازدیدهایی از گمرکات عسلویه و بوشهر خواهد داشت.

همچنین حضور در جلسات فعالان اقتصادی و شورای اداری شهرستان دیر، بازدید از اسکله و گمرک دیر از دیگر برنامه های سفر یکروزه وزیر اقتصاد به عسلویه و بوشهر خواهد بود.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی صبح روزپنجشنبه در سومین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی با استقبال نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر و استاندار از طریق فرودگاه بین‌المللی عسلویه وارد استان بوشهر شد.

افتتاح آب شیرین‌کن شماره ۲ بوشهر، دیدار با مردم این شهر و مردم شهرستان خورموج، دیدار با علمای شیعه و اهل سنت استان بوشهر، نشست تخصصی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و فرهنگی استان بوشهر و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاری استان بخشی از برنامه‌های سفر دو روزه آیت‌الله رئیسی به بوشهر است.

رئیس جمهور کشورمان همچنین در پایان این سفر در نشست خبری با اصحاب رسانه نتایج و دستاوردهای سفر دوم دولت مردمی به استان بوشهر را تشریح می‌کند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر