پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۵۸۰
جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۵

فکرشهر: رئیس جمهور با بیان اینکه بر پایان تنش آبی در سراسر کشور متمرکز شده‌ایم، گفت: از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.

به گزارش فکرشهر، سیدابراهیم رئیسی در مراسم افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق استان بوشهر با ابراز خوشحالی از تحقق خواسته به حق مردم استان بوشهر در شیرین‌سازی آب دریا اظهار داشت: امروز شاهدیم با تلاش متخصصان کشورمان در گروه مپنا کار بزرگی انجام شده و مشکل آب شرب بوشهری‌ها برطرف شده است.

وی تامین آب مردم بوشهر از دریا را حق مردم این استان دانست و افزود: از تمام کارگران عزیز، متخصصان و همه مسئولانی که در اجرای این پروژه ها نقش داشتند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

رئیسی با بیان اینکه گروه صنایع مپنا افتخارات بسیاری برای کشور داشته‌اند، تصریح کرد: جلوگیری از تنش آب از اقدامات جدی دولت است که وزیر نیرو با همتی جهادی و کار شبانه‌روزی تلاش داشته مشکل مردم کاهش یابد.

رئیس جمهور جیره‌بندی آب در شأن مردم ندانست و ادامه داد: از امروز جیره‌بندی آب در بوشهر پایان یافت و آب گوارا به دست مردم خواهد رسید.‌روزی که احساس کنیم مردم عزیز ما در بوشهر مشکل آب‌شرب و آب‌رسانی نداشته باشند، برای ما لذت‌بخش است.

وی با بیان اینکه ‌در سفر قبلی این سؤال وجود داشت چرا مردمی که کنار دریا زندگی می‌کنند، آب‌شرب به سختی به آن‌ها می‌رسد اما حالا این مشکل تا حدود زیادی برطرف شده است، اضافه کرد: امکان بهره‌مندی از آب دریا برای شرب و صنعت در استان بوشهر فراهم شده است. باید به جوانان توانا و دانای این مرز‌و‌بوم افتخار کرد که دانش را برای رفاه مردم در اختیار گرفته‌اندکارهای بزرگی انجام شده است. با افتتاح این طرح، مشکل اعظم تأمین آب‌شرب مردم بوشهر برطرف می‌شود.

رئیسی با بیان اینکه کارهای «های‌تک» که در کشور انجام شده زبان‌زد دنیا است. افتخارهای بزرگی در صنعت آب‌و‌برقِ کشور رقم خورده است، گفت: ضمیمه‌کردن دانش به توانایی‌ها سبب شده که کشور در مسیر تحول و پیشرفت قرار گیرد.سدهایی که در این سفر آب‌گیری شده از انتظارات و مطالبات مردم بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد اضافه کرد: مشکل در زمینه آب، برق و گاز با توانمندی نیروهای داخلی قابل حل است.

رئیسی با بیان اینکه طرح‌های اجرا شده بر اساس استانداردهای جهانی است گفت: در اجرای این طرح‌ها 15 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی در ادامه با قدردانی از مردم همیشه در صحنه بوشهر تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های گوناگون از جمله 22 بهمن قابل قدردانی است و روز گذشته مردم با حضور خود ما را شرمنده کردند و این مهم حضور مسئولیت‌آور است.

رئیس جمهور مشارکت مردم در همه زمینه‌ها را سبب موفقیت دانست و اضافه کرد: با کمک و مشارکت مردم بسیاری از مشکل قابل حل است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر