سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد
کد خبر: ۱۳۳۶۸۳
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۹

فکرشهر: به گفته مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، این سازمان ۱۶۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی‌اکبر صفایی در بازدید از بندر بوالخیر شهرستان تنگستان به همراه کرمی نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مدت زمان اجرای پروژه تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر شش ماهه است که اکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گفته وی، هدف از اجرای این پروژه تامین روشنایی موردنیاز در باراندازها جهت انجام ایمن عملیات تخلیه و بارگیری، تامین روشنایی عمومی در محوطه‌ها جهت حفاظت و مراقبت از کالاها و لحاظ کردن عوامل اقتصادی و بهداشتی در طرح روشنایی محوطه‌های عملیاتی است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، از دیگر اهداف تعمیرات اساسی شبکه توزیع و روشنایی بندر بوالخیر را تامین روشنایی مورد نیاز دوربین‌های حفاظتی، عدم تداخل طرح روشنایی با علائم وسایل ناوبری هدایت کشتی‌ها، تامین روشنایی موردنیاز جاده‌ها و راه‌های ارتباطی بخش‌های عملیاتی، اداری و مسکونی بندر جهت تردد ایمن وسائط نقلیه سنگین و سبک و بهینه‌سازی در جهت تسهیل عملیات pm و کاهش هزینه ها ذکر کرد.

صفایی عنوان کرد: احداث اسکله ۱۵۰ متری ظرف مدت ۱۸ ماه از دیگر پروژه‌های تعریف شده برای  بندر بوالخیر است. با توجه به رسالت راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی برای رونق معیشت و رفاه ساحل‌نشینان تلاش می‌شود پروژه احداث اسکله با سرعت و شتابی دوچندان اجرا شود.

بنا بر اعلام سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی - مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر - نیز در جریان این بازدید گفت: این اداره کل در راستای نگاه ویژه سازمان به بنادر کوچک جانمایی و نصب بویه‌های جدید و همچنین آسفالت مسیر دسترسی به عنوان مطالبه‌های اصلی بندرنشینان بوالخیر را در دستور کار خود قرار داده است.

نظرات بینندگان
دردمند. دوران.
|
-
|
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷
احداث بنادر تجاری در کلاس بنادر بزرگ همچون گناوه را مدنظر قرار گیرد 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر