سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۸۲۱
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

فکرشهر: به همت اداره فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ۱۲ اسفند ماه آئین بزرگداشت روز برازجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر برازجان، در این مراسم شهردار برازجان ضمن تشکر از اعتماد و حمایت های اعضای شورا در انجام تمامی پروژه های شهری عنوان کرد: انجام پروژه های مهم، پیشرفت و توسعه شهر را مدیون همکاری و حمایت اعضای شورای شهر هستم.  

مرتضی قدوسی با بیان اینکه در حوزه معاونت اجرایی حدود ۱۰ تا ۱۲ خودرو که مستهلک و بلااستفاده بودند را بازسازی کردیم، اعلام کرد: در حال حاضر از این خودروها در حوزه های مختلف شهر استفاده می شود.

وی با تاکید بر دو موضوع امانتداری و کار کارشناسی در تمامی حوزه های شهری ابراز کرد: برای رفع مشکلات حوزه پسماند نیز اقدامات لازم انجام و  ۵ خودروی نو خریداری و در اختیار این سازمان قرار داده شده است.

شهردار برازجان امانتداری، صیانت و حفاظت از اموال مردم را مهمترین اولویت خود در پیشرفت مجموعه شهری دانست و ادامه داد: جهت تامین فضای رفاهی و تفریحی مردم شهر، سه فضای سبز در مرکز شهر بازسازی و بهسازی شد و در همین راستا در جهت افزایش سرانه فضای سبز، ۵ هکتار از زمین های شهر با عنوان بوستان بزرگ تفریحی و ورزشی جانباز احدث می شود.

وی در این خصوص افزود: اکنون نیز در ابتدای نیمه دوم سال ۳۰ هزار اصله درخت خریداری و در تمامی نقاط شهر کاشته شده است. 

شهردار برازجان از تخریب بلوارهای سطح شهر با قدمتی ۳۰ ساله خبر داد و در این خصوص اظهار کرد: در جهت زیبا سازی سیما و منظر شهری، برخی میدان های شهر بازسازی و المان های در خور شان برای این میادین طراحی و در حال اجرا است.

وی در پایان ضمن زنده نگه داشتن یاد و نام خبرنگار و مجری دشتستانی(مرحوم حسین دهقان) ابراز کرد: برازجان در سال آینده مسیر توسعه را با اجرای پروژه های بهتر و بیشتر ادامه خواهد داد و با قدرت بیشتری در تمامی حوزه ها پیش خواهد رفت.

به گزارش فکرشهر، در این مراسم برنامه های نظیر نمایش آئین سنتی، شعر محلی، موسیقی، معرفی جذابیت های دیدنی و گردشگری شهر برازجان، اجرای سرود ، مسابقه،  نمایش طنز و... اجرا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر