چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۳۸۳۹
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

فکرشهر: مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با توافق انجام شده و در راستای تکریم جایگاه و منزلت مسافران خط کشتیرانی بوشهر - خارگ، سالن شرکت والفجر توسط این اداره بصورت موقت تجهیز و در اختیار مسافران قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر، محمد شکیبی‌نسب در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: همزمان با آغاز پروژه تعمیرات اساسی سالن پایانه بین المللی مسافربری دریایی در بندر بوشهر، برای مسافران خط بوشهر -خارگ در نبود سالن مناسب نگرانی‌هایی ایجاد شده بود که در این زمینه با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری‌ها و توافق با شرکت کشتیرانی والفجر، سالن این این مجموعه تجهیز و در اختیار مسافران قرار گرفت.

وی افزود: بخش دریایی پایانه بین المللی مسافربری دریایی در بندر بوشهر با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: زمان بهره‌برداری از پروژه سالن پایانه، اردیبهشت سال ۱۴۰۳ است که با توجه به تاکید وزیر برای تحقق این مهم سریع‌تر از زمان تعیین شده تلاش خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین در آستانه آغاز طرح گردشگری دریایی نوروزی تمهیدات لازم برای سفر ایمن و آسوده خاطر هم‌وطنان اندیشیده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر