پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
به گزارش فکرشهر، از میان فیلم های راه یافته به بخش مسابقه اصلی جشنواره بین المللی هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی FRESCO ارمنستان، فیلم کوتاه داستانی پس لرزه به کارگردانی...
کد خبر: ۱۳۳۸۶
چهارشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۲

فکرشهر: جایزه بهترین فیلم با پیام امید جشنواره بین المللی هنر مدرن و فیلمهای معنوی اخلاقی  FRESCO ارمنستان، به فیلم "پس لرزه" پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل از ایران اهدا شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، از میان فیلم های راه یافته به بخش مسابقه اصلی جشنواره بین المللی هنر مدرن و فیلم های معنوی اخلاقی  FRESCO ارمنستان، فیلم کوتاه داستانی پس لرزه به کارگردانی محمود یزدانی بهرام آبادی ـ فیلمساز جوان دشتستانی ـ موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم با پیام امید این جشنواره شد.

\n\n

جشنواره بین المللی هنر مدرن و فیلمهای معنوی اخلاقی FRESCO با هدف حفظ و گسترش عشق،همبستگی، مدارا و ارزش های انسانی به کمک گفتگو های اخلاقی و فرهنگی و نیز گسترش و توسعه فیلمهای معنوی-اخلاقی و افزایش تقاضای عمومی نسبت به آنها به عنوان یک عامل اجتماعی فرهنگی مهم، از 26 ژوئن الی 6 جولای 2015 در ایروان ارمنستان برگزار گردید.

\n\n

همچنین این فیلم، به جشنواره بین المللی INSIGHT HALF هندوستان نیز راه یافته است. 

\n\n

پنجمین دوره جشنواره بین المللی INSIGHT HALF هندوستان، پذیرای فیلم های  خیلی کوتاه (کمتر از 5 دقیقه) از سراسر جهان است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فیلم کوتاه پس لرزه، اولین کار تولیدی محمود یزدانی بهرام آبادی می باشد.

\n\n

یزدانی بهرام آبادی، متولد 3/9/68  دشتستان و فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه آزاد بوشهر می باشد و به عنوان دستیار صحنه، طراح صحنه، فیلم نامه نویس و تصویربردار، در فیلم های کوتاه بسیاری حضور داشته است.

\n\n

وی برای نخستین فیلمش یعنی «پس لرزه»، نامزدی بهترین کارگردانی در نخستین جشنواره ملی فیلم کوتاه سما تهران را نیز در کارنامه دارد.

\n\n


\n 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر