پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۰۹۶
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی در برنامه‌های نوروزی استان گفت: اتصال بوشهر به شبکه ریلی کشور جدی‌تر دنبال شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد حضور گسترده مسافران و گردشگران در استان بوشهر هستیم که در این ایام باید به مسائل فرهنگی توجه ویژه شود.

وی با اشاره به حضور جمعیت گسترده مسافران نوروزی با فرهنگ و روحیه‌های مختلف در استان بوشهر خاطرنشان کرد: این موضوع در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی نیازمند مدیریت است.

امام جمعه بوشهر خواستار تأمین امنیت مناسب برای گردشگران و مسافران نوروزی شد و بیان کرد: ارائه خدمات رفاهی مناسب به مسافران نوروزی نیز این موضوعاتی است که باید مد نظر باشد.

وی شناسایی و خدمات‌دهی به نیازمندان و فقرا در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: باید به گونه کمک‌رسانی شود که افراد نیازمند در شب عید شرمنده خانواده خود نباشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به سفر رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استان بوشهر اضافه کرد: مسئولان باید تلاش جدی برای تحقق و اجرای مصوبات سفر به استان بوشهر داشتند.

وی با تاکید بر بهره‌مندی مردم استان بوشهر از مصوبات سفر ادامه داد: اتصال بوشهر به شبکه ریلی کشور یکی از مهمترین مصوبات سفر دوم رئیس جمهور بود که باید جدی‌تر پیگیری و دنبال شود.

امام جمعه بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته برای برگزاری جشن‌های شعبانیه تصریح کرد: فرهنگ مهدویت باید با برنامه ریزی مناسب و جامع نهادینه و ترویج شود و سبک زندگی مهدوی در دستور کار همگان باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر