جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۱۰۱
جمعه ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت : به دلیل باد و گرد و غبار شدید، دید بسیار کم و احتمال بروز تصادف، تردد در محور ساحلی بوشهر- گناوه و بالعکس بسیار خطرناک و ممنوع است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالکریم اخترشناس در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به شرایط جوی نامساعد جوی تردد در شب هنگام در محور ساحلی بوشهر - گناوه و بالعکس بسیار خطرناک است.

وی از هم استانی‌ها و کاربران جاده‌ای تقاضا کرد: برای حفظ جان خود و همراهان تا فروکش کردن گرد و غبار از تردد در محور ساحلی بوشهر - گناوه و بالعکس خودداری کنند.

اخترشناس همچنین از رانندگان خواست از مسافرت غیر ضرور در این شرایط جوی بپرهیزند و در صورت ضرورت از محور جایگزین بوشهر- آبپخش- گناوه برای تردد رانندگان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: نیروهای راهداری در محور ساحلی بوشهر- گناوه و دیلم در حالت آماده باش هستند.

 براساس پیش بینی نقشه‌های هواشناسی سامانه جدید بارشی از روز دوشنبه در این استان فعال می‌‎شود.

با ورود این سامانه برای برخی از نقاط استان بوشهر افزایش ناپایداری‌ها و وزش باد و بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، ناپایداری‌ها همچنان در جو استان برقرار است و از ظهر امروز تا بامداد فردا در برخی مناطق احتمال بارش پراکنده باران و رعد برق و وزش تندباد لحظه‌ای وجود دارد.

سواحل و فراساحل استان نیز به سبب وزش باد نسبتا شدید، امروز متلاطم خواهد بود و از روزهای شنبه و یکشنبه جو پایداری برای استان و خلیج فارس پیش‌بینی می‌شود

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر