پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۱۲۳
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۲

فکرشهر: جلسه شورای اداری بخش شبانکاره شانزدهم اسفندماه با دستور کار برگزاری با شکوه جشن نیمه شعبان، هفته منابع طبیعی و تشکیل ستاد تسهیلات سفر در محل سد رئیسعلی دلواری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عممومی بخشداری شبانکاره، بخشدار شبانکاره ضمن تبریک میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) به برگزاری جشن های با شکوه نیمه شعبان در شهر و روستاهای بخش تاکید و با تبریک هفته منابع طبیعی به سبز پوشان این عرصه، به همراه مسئولین بخش در فضای سبز مجموعه سد رئیسعلی دلواری چندین اصله نهال کاشتند.

حسینی تصریح کرد: با توجه موقعیت بخش شبانکاره و نزدیکی بخش به شهرهای برازجان، گناوه و بوشهر و وجود پارک آزادی، سد رئیسعلی دلواری، طبیعت زیبا  و مهمان‌نوازی مردم خون گرم آن و همچنین با وجود امنیت در بخش موجب شده هر ساله به ویژه در ایام نوروز شاهد حضور مسافران از اقصی نقاط کشور به شهر و بخش شبانکاره باشیم.

وی ادامه داد: ستاد تسهیلات سفر و دستگاه‌های اجرایی آمادگی لازم را داشته باشند و اقدامات لازم برای میزبانی از مهمانان نوروزی انجام دهند‌.

بخشدار تاکید کرد:  فضاهای عمومی، مساجد، مدارس مشخص شده برای پذیرش مهمان، مراکز درمانی و خدماتی، اورژانس، بانک‌ها، پارک آزادی، امکان تاریخی، تفریحی و گردشگری برای خدمت رسانی آمادگی لازم را داشته باشند. 

حسینی به اداره آب و فاضلاب به دلیل عدم اطلاع رسانی قبل از قطعی چند روزه آب و عدم پاسخگویی به مردم تذکر داد و افزود: هر مسئولی بخواهد در پست مدیریتی خود کوتاهی کند جایی در بخش ندارد و قطعا با آن برخورد خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر