پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
همزمان با نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه ها در سراسر کشور صورت گرفت؛
کد خبر: ۱۳۴۱۲۴
چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۸

فکرشهر: اجرای طرح "کتابخانه گردی"  با حضور حسینی بخشدار شبانکاره، دشمن زیاری رئیس شورای  اسلامی بخش، دهدشتی رئیس شورای اسلامی شهر، رستمی رئیس اداره آموزش و پرورش، پولادی فرمانده حوزه مقاومت ۱۹ ابوذر شبانکاره و جمعی از مسئولین و علاقه مندان به کتاب در کتابخانه عمومی شبانکاره برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، بخشدار شبانکاره ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: کتابخانه‌ عمومی شبانکاره امروزه به عنوان یک پایگاه فعال فرهنگی در بخش و مکان و مرجع  ارزشمند اطلاعاتی برای کتاب دوستان و فرهیختگان شناخته شده است و تلاش این مجموعه ارزشمند، پرورش اندیشه، عقاید و فرهنگ افراد است که ماحصل این تلاش‌ها، بالندگی، سرزندگی و طراوت مردم خواهد بود.

حسینی افزود: خوشبختانه با تلاش و همت مسئول کتابخانه عمومی اقدامات خوبی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بخش شبانکاره انجام شده که باعث شده امروزه کتابخانه عمومی شبانکاره را به عنوان یک پایگاه مهم اجتماعی در سطح بخش بشناسند.

وی بیان داشت: در همین راستا از اتفاقات خوب یک ماه گذشته در بخش شبانکاره آیین کلنگ زنی کتابخانه عمومی خیرساز روستای خلیفه به عنوان بزرگترین کتابخانه عمومی روستایی کشور را داشتیم که می تواند در ارتقا سطح فرهنگی بخش موثر باشد. 

زارع مسئول کتابخانه عمومی شبانکاره گفت: همزمان با  نوزدهمین سالروز تاسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور، کتابخانه عمومی شبانکاره برای نخستین بار به عنوان کتابخانه شاخص و  منتخب در طرح کتابخانه گردی انتخاب شده است.

وی عضویت رایگان، شاهنامه خوانی، محفل ادبی، ایستگاه کتابخوانی، مسابقه نقاشی، برگزاری نمایشگاه صنایع دستی، قصه گویی، جمع خوانی و ایستگاه صلواتی را از جمله برنامه های اجرا شده در این طرح عنوان کرد و هدف از برگزاری این طرح را آشنایی مردم و مسولان با بخش ها و خدمات مختلف کتابخانه های عمومی عنوان کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر