جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: مشاور ارشد رئیس‌جمهور از شکایت شورای هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حمید بقایی معاون اجرایی رئیس دولت دهم به دلیل برخی ساخت و سازها در مناطق آزاد و خودروهایی که گرفته‌اند و هنوز پس نداده‌اند، خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، اکبر ترکان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در خصوص شکایت مناطق آزاد از بقایی، اظهار کرد: بحث‌هایی در ارتباط با این شکایت در زمینه قضایی داشتیم که اقداماتش در حال طی شدن است؛ از جمله در مورد ساخت و ساز ساختمان‌ها و خودروهایی که گرفته‌اند، ولی تاکنون پس نداده‌اند.
کد خبر: ۱۳۴۱۷
پنجشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: مشاور ارشد رئیس‌جمهور از شکایت شورای هماهنگی امور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از حمید بقایی معاون اجرایی رئیس دولت دهم به دلیل برخی ساخت و سازها در مناطق آزاد و خودروهایی که گرفته‌اند و هنوز پس نداده‌اند، خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، اکبر ترکان در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در خصوص شکایت مناطق آزاد از بقایی، اظهار کرد: بحث‌هایی در ارتباط با این شکایت در زمینه قضایی داشتیم که اقداماتش در حال طی شدن است؛ از جمله در مورد ساخت و ساز ساختمان‌ها و خودروهایی که گرفته‌اند، ولی تاکنون پس نداده‌اند.

\n\n

وی افزود: درباره مواردی که از آنها یاد شد، از بقایی شکایت کرده‌ایم که این موضوع در قوه قضاییه در حال رسیدگی است. امیداریم هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب در این موضوع برسیم.

\n\n

دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی تصریح کرد: مگر کسی حق دارد از حقوق دولت اغماض کند. کسی نمی‌تواند بگوید من از حق دولت گذشتم. برای همین ما در خصوص مسائلی که از آنها یاد شد شکایت کرده‌ایم و منتظر اعلام نظر قوه قضائیه در خصوص این پرونده هستیم.

\n\n

بر اساس این گزارش، 19 خرداد سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت حمید بقایی معاون اجرایی و رئیس سابق مناطق آزاد دولت قبل خبر داد که تا به امروز دلیل این بازداشت مشخص نشده است. در همین باره جوانفکر مشاور رسانه‌ای احمدی‌نژاد علت بازداشت بقایی را شکایت نهاد و مسأله صندوق شهیدان رجایی و باهنر اعلام کرد.

\n\n

حمید بقایی، معاون اجرایی دولت دهم که هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، چندین سال در دولت‌های نهم و دهم مسئولیت دبیری شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را بر عهده داشت که به گفته مسئولان این مرکز در دولت یازدهم از جمله اکبر ترکان، تخلفاتی در دوره مدیریت بقایی در مناطق آزاد صورت گرفته است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر