جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۴۵۳
چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، ۱۵۰ میلیارد ریال به بخش سلامت استان بوشهر اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عبدالکریم جمیری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده طی روزهای گذشته ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قانون بودجه ۱۴۰۱ به بخش سلامت استان بوشهر تخصیص یافت.

وی بیان داشت: از این مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کلینیک‌های درمانی بوشهر و ۵۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح احداث بیمارستان آموزشی جایگزین فاطمه الزهرا (س) بوشهر اختصاص یافته است‌.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس یادآور شد: کمبود و فرسودگی و یا نبود امکانات و تجهیزات پزشکی بیمارستانی، کاهش انگیزه جامعه پزشکی و عدم پرداخت مطالبات و حقوق کادر درمان علت اصلی بحران است.

جمیری بیان داشت: پیگیری‌ها به تذکر در صحن علنی مجلس ختم نشد و طی جلسات مستمر با معاون رئیس جمهور وزیر بهداشت، رئیس سازمان برنامه و بودجه و دو تن از معاونین وزیر بهداشت، از ایشان توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان در استان بوشهر مطالبه شد.

وی ارتقای بخش سلامت استان بوشهر را از اولویت‌های کار خود دانست و بیان داشت: اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای بهسازی و تعمیر آمبولانس‌های گناوه و دیلم و تأمین منابع مورد نیاز برای خرید تجهیزات بیمارستان قلب بوشهر و اختصاص ۶۵۰ میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان بوشهر، گناوه و دیلم از جمله دیگر مواردی بودند که طی سال جاری به بخش سلامت استان بوشهر تزریق شدند و این پیگیری‌ها تا خارج شدن از وضعیت بحرانی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر