پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۵۲۴
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

فکرشهر: معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت مسائل فرهنگی و زیست عفیفانه را مورد توجه قرار داد و گفت: حفظ بنیان و آرامش خانواده خط قرمز مردم ایران است.

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، سردار عباس نیل فروشان روز پنجشنبه در آیین آغاز طرح کریمه اهلبیت(س) ۲ با موضوع ترویج و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب که در ستاد فرماندهی سپاه استان قم برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح کریمه اهلبیت(س) در قم افزود: این رزمایش برای مقابله با یکی از توطئه‌های دشمن در حوزه فرهنگ عفاف و حجاب اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی قبلی دشمنان در ایجاد آشوب در کشور طی چندماه گذشته، ابراز داشت: دشمن با برنامه قبلی و به مدد امپراتوری رسانه‌ای تلاش کرد با دستکاری در شناخت برخی از جوانان و ایجاد جنگ ترکیبی، جای مظلوم و ظالم را تغییر دهد و آرامش جامعه را پس از اتفاقات رخ داده دستخوش تغییر کند‌.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: حجاب جزء واجبات الهی است برای مردم مؤمن و با نجابت ما حفظ بنیان، عفت و آرامش خانواده جزء خطوط قرمز است.

نیل فروشان موضوع عفو گسترده بازداشت شدگان حوادث اخیر را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: رهبری معظم انقلاب در موضوع عفو اغتشاش گران رفتار پدرانه‌ای داشت.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهمیت و ضرورت حفظ و تقویت بنیان خانواده را مورد توجه قرار داد و گفت: یکی از اهداف مهم فرهنگ غرب از هم پاشیدن بنیان خانواده است و وجه تمایز فرهنگ اسلامی ایرانی و مزیت مهم آن پایبندی مردم به بنیان خانواده و شئونات لازم است.

طرح کریمه اهلبیت(س) ۲ به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر از ۲۵ اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، مردمی و جهادی در قالب گشت‌های امر به معروف و نهی از منکر، میز‌های مهربانی، کافه گفت وگو، گشت‌های لسانی و بازرسی از صنوف در استان قم اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر