جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۵۴۳
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

فکرشهر: فرمانده دوران دفاع مقدس و هم رزم شهید سلیمانی بر ضرورت انعکاس دستاوردهای نظام به مردم تاکید کرد و گفت: نسل جوان با شهدا آشنا شوند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، سردار عبدالفتاح اهوازیان صبح جمعه در چهارمین یادواره شهدای سرافراز دهستان کبگان با بیان اینکه شهدا عزادار نمی‌خواهند بلکه شهدا رهرو می‌خواهند اظهار داشت: دشمنان به جوان امروزی ما آدرس غلط می‌دهد چون ما نتوانستیم در حوزه فرهنگی خوب کار کنیم.

وی افزود: دشمن به جوانان ما القا می‌کند که انقلابیون با ورزش مخالف هستند در صورتی که ما در هشت سال دفاع مقدس هزاران شهید ورزشکار تقدیم نظام کردیم ولی چون نگفتیم دشمن آدرس غلط می‌دهد.

فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: در جنگ ۱۳ هزار دانشجو شهید داریم ولی این موضوع را به جوانانمان نگفتیم.

وی تصریح کرد: امروز می‌شنویم که دو هنرمند به دنبال رضایت نامه از خانواده شهید هستند ما سوال می‌کنیم چرا زمانی که اوباش جوانان ما را شهید کردند لال شدید و امروز به دنبال رضایت هستید.

اهوازیان بیان کرد: آیت الله رئیسی پرونده صلحی را شروع کرد و رهبران اصلاحات آدرس غلط به مردم می‌دهند و می‌گویند چرا چین بین ایران و عربستان دوستی ایجاد کرد.

وی خاطر نشان کرد: در زمان کرونا سه سال فرصت را به تهدید تبدیل کردیم و بچه‌های ما سه سال معلم، مدرسه، خانواده، اربعین و راهیان نور ندیدند و توسط دشمنان تربیت شدند.

اهوازیان اضافه کرد: مسببین این وضع یک چشمشان به آمریکا و یک چشمشان به کیفشان بود.

وی بر ضرورت انعکاس دستاوردهای نظام به مردم تاکید کرد و گفت: نسل جوان با شهدا آشنا شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر