پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۵۵۹
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۷

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: مدیران این شهرستان برای رفع مشکلات مردم حضور میدانی در روستاها داشته باشند.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد بنافی صبح جمعه در بازدید از روستای جمیله از بخش ارم اظهار داشت: به منظور رفع مشکلات روستاها باید همه مسئولان پای کار باشند و از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه دولت مردمی عزمی جدی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم روستاها دارد خاطرنشان کرد: در این راستا با حضور در کنار مردم ضمن شناسایی مشکلات برای رفع آنها تلاش می‌کنیم.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی در رسیدگی به مشکلات مردمی به صورت حضور میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: مدیران شهرستانی با حضور میدانی خود در روستاها از نزدیک مشکلات مردمی را احصا کرده و بر اساس اولویت بندی در جهت رفع آنان اهتمام لازم را دارند.

فرماندار شهرستان به همراه معاون عمرانی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با حضور میدانی در ضمن دیدار چهره به چهره با مردم از نزدیک مشکلات این روستا را مورد بررسی قرار دادند.

وی در این بازدید پس از شنیدن مسائل و مشکلات روستا از زبان دهیار، شورای اسلامی و اهالی روستا، در حوزه‌های آب، جاده دسترسی، کشاورزی، گاز و غیره … دستورات لازم را برای پیگیری و رفع موضوعات مطرح شده به دستگاه‌های اجرایی ذی ربط صادر کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر