جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۵۷۰
جمعه ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: فرمانده پلیس راه گناوه گفت: در ۲ نقطه حادثه‌خیز محور مواصلاتی پرتردد این شهرستان شامل سه راهی روستای کوهک و محمدی بخش ریگ این شهرستان در جاده ساحلی سرعت‌کاه نصب شده است.

به گزارش فکرشهر، سرگرد سید موسی مهدیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ۲ نقطه‌ای که سرعت‌کاه نصب شده از مصوبه های شورای ترافیک استان و شهرستان بوده که باهدف حفاظت و ایمنی از جان هموطنان، کاهش تصادفات و کنترل ترافیک انجام شده است.

وی افزود: این دو محور از نقاط بسیار حادثه‌خیز بوده و تاکنون چندین فقره تصادف منجر به فوت در آن به وقوع پیوسته است.

مهدیان بیان کرد: نرسیده به سرعت‌کاه‌ها، تابلوها و علایم هشداری و چراغ‌های چشمک‌زن نصب شده و رانندگان قبل از رسیدن به این نقاط دقت کنند.

فرمانده پلیس راه گناوه گفت: باتوجه به در پیش بودن تعطیلات نوروز و حضور بی‌شمار هموطنان به این شهرستان، تردد کلیه وسایط نقلیه سنگین در محور ساحلی گناوه به بوشهر ممنوع شده است.

وی افزود: تردد کلیه وسایط نقلیه سنگین اعم از تریلر، کامیون های حمل مواد غذایی و سوختی از این مسیر ممنوع و محور بزرگراه گناوه به برازجان جایگزین این محور است.

مهدیان بیان کرد: ماموران پلیس راه در صورت مشاهده تردد وسایط نقلیه سنگین در این محور اعمال قانون خواهند کرد.

وی ادامه داد: باتوجه به نزدیکی روزهای پایانی سال و آغاز سفرهای نوروزی، رعایت برخی از نکات مهم ایمنی در زمان رانندگی ضروری و الزامی است.

فرمانده پلیس راه گناوه گفت: رانندگان در ایام نوروز که شاهد بالا رفتن حجم ترددها هستیم، باید سرعت مطمئنه را که از تصادفات و سوانح جاده ای پیشگیری می کند، رعایت کنند.

نظرات بینندگان
M.p
|
-
|
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۴:۵۰
سلام این عکس اصلا جاده گناوه نیست و سرعت گیر جاده گناوه بدون علائم و خط کشی است که فقط گچ روی آن ریخته بودن و خودم هم با سرعت روی آن رد شدم و چپ کردم، ماشینم داغونه، تو بیست دقیقه پنج ماشین دیگه هم که یکی سپر شکست و دومی رادیات و سپر خورد کرد و ...

خواهشا یا جمعش کنید یا علائم قبل از آن نصب کنید   
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر