پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۱۶
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۷

فکرشهر: نمایشگاه جهاد و حماسه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جوار گلزار بهشت سجاد (ع) شهر برازجان برپا و افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر عصر یکشنبه در آئین افتتاح نمایشگاه جهاد و حماسه برازجان اظهار داشت: جامعه ایثارگری بنیاد شهید بایستی بسترساز تولیدات دانش‌بنیان و راه‌اندازی کارآفرینی و اشتغال‌آفرینی درآمدزا شوند.

نعمت‌الله غلام‌پور گفت: فتح مرزهای دانش و حرکت و راهبری علمی و فرهنگی نیازمند به اتحاد فکری و توسعه توازن عدالت‌محوری در سایر بخش‌ها است، که در این خصوص جامعه ایثارگری کارآفرین و اهل تقوا می‌توانند با ایده‌پردازی و ارائه پژوهش‌های نخبگانی موجبات این مهم را محقق سازند.

وی اعتلای رمز سعادتمندی یک کشور را تکیه بر توان ملی و مردم‌سالاری دینی، اطاعت‌پذیری و فرمانبرداری از رهبری جامعه دینی، خنثی‌سازی توطئه‌ها و مقابله و گذار موفقیت‌آمیز از جبهه جنگ‌های ترکیبی دانست.

آئین افتتاحیه چهل‌ودومین نمایشگاه جهاد و حماسه در قالب ۱۴ کنگره پژوهشی و تجسمی و هنری در جوار گلزار بهشت سجاد (ع) شهر برازجان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان بوشهر و فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان و جمعی از مردم و خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر