جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۱۷
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ممنوعیت نصب چادر در ساحل بوشهر گفت: گردشگری دریایی از اول فروردین در ساحل بوشهر شروع می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، اسماعیل سجادی منش عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی خوبی را با همکاری دیگر دستگاه‌ها در ساحل بوشهر برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: با توجه به تقارن عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، رسم دم دم سحری که در استان بوشهر موجود است را به‌صورت ویژه‌تر خواهیم دید.

ایجاد ۳ کمپ چادری

وی با بیان اینکه سه کمپ خود چادری در ساحل بوشهر برای اسکان مسافران تعیین‌شده است گفت: در تمام شهرهای استان بوشهر با مشارکت شهرداران و مسئولان شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر اقدامات مهمی برای خدمات‌رسانی به مسافران در نظر گرفته شده است.

سجادی منش اظهار داشت: اکنون ۱۰۰ درصد ظرفیت مراکز اقامتی و هتل‌های استان بوشهر چند روز مانده به عید نوروز پر شده است.

وی افزود: ستادهای سفر شهرستانی و استانی فعال‌شده و از فردا موج ورود مسافرین تشدید خواهد شد، در همین زمینه ۲ هزار کلاس در ۳۰۰ مدرسه در استان پیش‌بینی و ۳ کمپ در بوشهر (شغاب، امام علی (ع) و میدان انتظام) توسط شهرداری پیش‌بینی‌شده است.

عدم نصب چادر سواحل بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان بوشهر تأکید کرد: نگاه فرماندار بوشهر به‌عنوان رئیس ستاد شهرستانی سفر بوشهر عدم نصب چادر سواحل بوشهر است.

سجادی منش اظهار داشت: روز سه‌شنبه اول فروردین‌ماه ساعت ۹ صبح مراسم رسمی استقبال از مسافران نوروزی را خواهیم داشت.

وی افزود: برای اولین بار پنج نقطه در شهر بوشهر برای گردشگری مقاومت همراه با راوی از جمله گورستان انگلیسی‌ها، موزه شهید رئیسعلی، کنسولگری و بافت تاریخی بوشهر، قلعه ریشهر پیش‌بینی‌شده است.

افزایش ظرفیت‌های اقامتی بوشهر

سجادی منش با بیان اینکه ظرفیت‌های اقامتی بوشهر ۵۳ درصد افزایش پیدا کرده و برای ایام نوروز ۱۰۶ غرفه صنایع‌دستی برپا خواهد شد افزود: ۱۰۰ درصد هتل‌های استان بوشهر چند روز مانده به عید نوروز پر شده‌اند.

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۲۰۰ چشمه سرویس بهداشتی برای ایام نوروز پیش‌بینی‌شده است که تلاش می‌شود به ۲ هزار و ۵۰۰ چشمه بهداشتی برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر