سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:
کد خبر: ۱۳۴۷۱۸
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تمامی نیروی‌های کار و متخصص شرکت‌های استان بوشهر را تأمین خواهیم کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مصدق کشاورزی بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیسیون کارگری شهرستان دیلم اظهار داشت: با تعاملی که با مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای داشته‌ایم تمامی نیروی‌های کار و متخصص شرکت‌های استان بوشهر را تأمین خواهیم کرد، و در این زمینه هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر افزود: زیبنده مدیران دولت اسلامی نیست که از حق کارگر و نیروی خود دفاع نکنند و شاهد بیکار شدن نیروی خود آن‌هم در آستانه شب عید باشد.

سرپرست اداره کل تأمین اجتماعی استان بوشهر گفت: مطابق قانون، از سال ۱۴۰۲ همه قراردادهایی که در شهرستان دیلم منعقد می‌شود، باید در شعبه دیلم کد کارگاه صادر و همه بیمه شدگان که در شهرستان دیلم فعالیت دارند، خدمات خود را از شعبه دیلم دریافت می‌کنند.

محمد جواد بازدر هوا افزود: استان بوشهر دارای ۴۶ هزار و ۷۰۰ نفر مستمری‌بگیر است و ماهیانه مبلعی در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان حقوق مستمری پرداخت می‌کند، حق استان و شهرستان است تا قراردادهایی که منعقد می‌شود توسط استان‌های دیگر گرفته نشود و عوائد آن به استان و شهرستان برسد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر