شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۱۹
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۳

فکرشهر: سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر، جزئیات دوازدهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی در استان بوشهر را اعلام کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهدی عالی زاده بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به دوازدهمین سال برگزاری برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت در استان بوشهر اظهار کرد: این برنامه برای دوازدهمین سال متوالی در ماه مبارک رمضان در بوشهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۱۱ سال اخیر همواره استان بوشهر در ارزیابی‌های صورت گرفته به لحاظ کیفی در رتبه‌های بالا در بین استان‌های کشور قرار گرفته است گفت: وجود قاریان ممتاز استان باعث شده تا در ارزیابی‌های کشوری، بوشهر همواره در بین استان‌های برتر قرار گیرد.

عالی زاده با بیان اینکه درهای حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر از ساعت ۱۵ به روی مردم روزه دار باز است بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده از سوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان مقرر شده این برنامه در طول ماه مبارک رمضان از ساعت ۱۵ با تفسیر قرآن آغاز و بعد از آن جز خوانی قرآنی کریم از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس هماهنگی انجام شده، برنامه ترتیل خوانی نوای ملکوت از صدا و سیمای مرکز بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

سخنگوی ستاد ترتیل خوانی نوای ملکوت استان بوشهر با اشاره به ترویج فرهنگ قرآنی در بین اقشار مختلف مردم ابراز داشت: امسال علاوه بر برنامه ترتیل خوانی در حسینیه عاشقان ثارلله، سه برنامه ترتیل خوانی ویژه نونهالان توسط آموزش و پرورش، ترتیل خوانی خواهران از سوی سازمان تبلیغات و نیز ترتیل خوانی نوجوانان به همت اوقاف و امور خیریه استان برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر