سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۲۷
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳

فکرشهر: شهردار بوشهر گفت:‌ بندر بوشهر با سه کمپ پارک شغاب، پارک جفره علیباش و دهکده گردشگری میزبان گردشگران نوروزی است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین حیدری عصر یکشنبه در بازدید از کمپ‌های نوروزی در بوشهر اظهار کرد: شهرداری بوشهر تمامی تمهیدات لازم را اندیشیده شده تا این بندر میزبانی شایسته برای مسافران نوروزی باشد.

وی بیان کرد: بندر بوشهر با سه کمپ پارک شغاب، پارک جفره علیباش و دهکده گردشگری میزبان گردشگران نوروزی می‌شود که در صورت نیاز کمپ چهارم نیز در پارک لیان برپا می‌شود.

شهردار بوشهر ادامه داد: شهرداری بوشهر تمام نیازهای مسافران اعم از آب، برق، سرویس بهداشتی و حمام عمومی را در کمپ‌ها تأمین کرده تا مسافران نوروزی سفری بدون دغدغه را در سواحل خلیج فارس سپری کنند.

وی افزود: بوشهر با وجود بافت قدیمی، ساحل چشم‌نواز، دهکده گردشگری ساحلی و یکی از بزرگ‌ترین چرخ و فلک‌های کشور، جاذبه‌های گردشگری متنوعی را در خود جایی داده است که با آب و هوایی کاملاً مطبوع و بهاری مقصدی جذاب برای مسافران نوروزی به شمار می‌رود.

حیدری اظهار کرد: شهرداری بوشهر از ماه پیش خود را مهیای میزبانی از مسافران نوروزی کرده از این رو مسافران می‌توانند آسوده خاطر به این بندر تاریخی سفر کرده و از جاذبه‌های آن لذت ببرند.

وی با دعوت از هم‌وطنان برای سفر به بندر بوشهر، یادآور شد: بوشهر در سالیان گذشته همواره در بین مقصدهای اصلی و نخست گردشگران نوروزی قرار داشته است که به فراخور این جایگاه اقدامات قابل توجهی برای اسکان شایسته مسافران تدارک دیده شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر