پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه:
کد خبر: ۱۳۴۷۳۱
يکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

فکرشهر: دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه با اشاره آمادگی لازم برای پذیرایی از مهمانان نوروزی گفت: کمیته های ۱۲ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان گناوه تشکیل شده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حمزه بهاگیر عصر یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان گناوه با دستورکار آمادگی کمیته‌های خدمات سفر نوروزی شهرستان گناوه گفت: ۱۲ کمیته ستاد خدمات سفر نوروزی شهرستان گناوه فعال و ابلاغ مسئولان کمیته‌ها و دستورالعمل‌ها انجام شده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر گناوه افزود: امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و تعطیلات نوروزی بر اساس دستورالعمل ابلاغی کمیته اقامه نماز به کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفر اضافه شد.

وی بیان کرد: مراکز اقامتی و گردشگری و پذیرایی برای حضور گردشگران و مسافران آماده شده است و تذکرات لازم برای رعایت دستورالعمل‌های ماه مبارک رمضان داده شده است.

وی گفت: کمپ گردشگری اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان گناوه برای حضور مسافران و گردشگران با امکانات مورد نیاز آماده شده است.

بهاگیر تصریح کرد: نصب بنرها و بیلبوردها به منظور اطلاع رسانی و فرهنگ سازی متناسب با ماه مبارک رمضان و همزمان با تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: در روستاهای گردشگری شهرستان مانند بینک، قلعه حیدر امکان و آمادگی اقامت مسافران و گردشگران وجود دارد و با توجه به اینکه پیک جمعیت در ساحل است، مسافران می‌توانند از این روستاهای گردشگری و ساحلی استفاده کنند.

وی گفت: در بخش ریگ نیز کمیته هماهنگی خدمات سفر بخش به ریاست بخشدار این بخش تشکیل شده و جلسات این ستاد نیز به طور منظم برگزار و تشکیل شده است.

وی بیان کرد: این بخش دارای جاذبه‌های زیادی از جمله در روستاها است و از مسافران و گردشگران برای سفر به این بخش دعوت می‌کنیم.

بهاگیر تصریح کرد: نمایشگاه‌های صنایع دستی در روستای جزیره جنوبی و شمالی بخش ریگ و ده غرفه با کمک شهرداری بندر گناوه در ساحل آماده شده است تا صنعتگران صنایع دستی تولیدات خود را در معرض دید و فروش مسافران و گردشگران بگذارند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر