شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۴۸
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ۲۴ اسفند ماه همزمان با آغاز طرح نوروزی تاکنون تردد ۲ میلیون و ۸۲۱ هزار و ۲۴۱ وسیله نقلیه در محورهای ارتباطی این استان به ثبت رسیده است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، عبدالکریم اخترشناس روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: باتوجه به پیش رو بودن ماه مبارک رمضان مسافران نوروزی قبل از آغاز ضیافت الهی مسافرت های خود را آغاز کرده اند که شاهد افزایش ۲۱ درصدی کل ترددها از ۲۴ اسفند تاکنون بوده ایم.

وی اظهارکرد: در پنج روز آغازین از اجرای طرح نوروزی در مجموع ۴۳۰ هزار و ۷۸۱خودرو از مبادی ورودی و خروجی استان بوشهر تردد کرده اند که این میزان در مقایسه با سال گذشته ۲۴.۶۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اخترشناس گفت: در این مدت مسیر رفت و برگشت بوشهر- چغادک با تردد بیش از۲۷۵ هزار خودرو بیشترین آمار تردد را داشته و ساعت اوج تردد هم ۱۸ تا ۱۹ است.

وی افزود: در محور بوشهر- چغادک و بالعکس، تعداد تردد ساعتی در روز ۲۸ اسفند سه هزار و ۳۷۷ خودرو و میانگین سرعت آنها ۸۸ کیلومتر بوده است.

اخترشناس یادآورشد: در زمان حاضر ۶۰ دستگاه تردد شمار برخط، ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان بوشهر فعال هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تماس بگیرند.

وی با اشاره به آغاز پویش همراهان سفر ایمن در سه مجتمع خدمات رفاهی منتخب در محورهای خورموج، گناوه و برازجان یادآورشد: این پویش با اجرای برنامه های فرهنگی، موسیقی زنده، ایستگاه نقاشی، فعالیت های مذهبی و اقامه نماز تلاش دارد رانندگان را ترغیب به استراحت و سپس ادامه مسیر نماید تا شاهد کاهش سوانح رانندگی باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر