جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۷۷۱
دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰

فکرشهر: مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر از پیگیری‌های این سازمان برای پلمب یک رستوران متخلف در بوشهر به‌دلیل تخلیه زباله در ساحل بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر، فرشید کارمزد دوشنبه ۲۹ اسفند در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه عید نوروز و ورود مسافران نوروزی، به دلیل تخلف در دفع زباله‌های یک رستوران و در راستای حفاظت از محیط زیست دریایی، برای یک رستوران آلوده‌کننده ساحل در بوشهر حکم پلمب صادر شد.

وی تصریح کرد: حفظ محیط زیست دریایی و تمیز نگهداشتن ساحل بوشهر در ایام نوروز، خط قرمز مدیریت شهری در بوشهر بوده و در این حوزه با متخلفان به‌سرعت و به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی بیان کرد: در همین راستا با توجه به تخلیه  زباله در نوار ساحلی در اسرع وقت پیگیری برای شناسایی متخلف انجام و مشخص شد رستورانی ساحلی اقدام به تخلیه زباله در محدوده ساحل کرده است.

مدیرعامل پسماند شهرداری بوشهر در ادامه افزود: در ادامه با پیگیری‌های انجام شده به همت اداره حقوقی شهرداری، دادستان با نگاه ویژه و اولویت دار به موضوع رای به پلمب رستوران متخلف داد.

وی عنوان کرد: بوشهر همواره به عنوان شهری پاک و تمیز میزبان مهمانان نوروزی خود بوده و در این زمینه برای امسال نیز تدابیر ویژه‌ای  پیش‌بینی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر