شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۳۲
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: امسال طرح‌های بزرگ اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، احمد محمدی‌زاده صبح سه‌شنبه در دیدار با کودکان ایتام ضمن تاکید بر خدمات‌رسانی ویژه به این کودکان اظهار داشت: امسال برای رونق تولید، اشتغال و عبور از مشکلات اقتصادی طرح‌های مهم و مؤثر انجام می‌شود.

استاندار بوشهر توجه ویژه به کودکان بی‌سرپرست و نیازمند را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: این کودکان آینده‌سازان نظام اسلامی محسوب می‌شوند که توجه به مطالبات آنان در همه بخش‌ها یک ضرورت است.

وی با تبریک سال جدید به شعار امسال پرداخت و اظهار داشت: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۲ را به نام «مهار تورم، رشد تولید» نامگذاری کردند که تحقق این مهم مورد توجه ویژه قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رفاه و آسایش مردم از اولویت برنامه‌های مسئولان است تصریح کرد: برای رونق تولید و اقتصاد طرح‌های مهمی در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر مصوب و عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه امسال در عرصه توسعه سرمایه‌گذاری در حوزه اقتصاد و اشتغال‌زایی برنامه‌های مهم و ویژه‌ای در دست اقدام است تصریح کرد: با اجرایی شدن این طرح‌ها پیش‌بینی می‌شود امسال در رونق تولید، اشتغال و عبور از مشکلات اقتصادی اقدامات مهم و مؤثر انجام شود.

در دیدار استاندار بوشهر با کودکان ایتام و بی‌سرپرست با اهدای هدایایی از آنان دلجویی کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر