پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۳۴۸۵۳
سه‌شنبه ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۱

فکرشهر: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: به منظور ترغیبکاربران جاده‌ای و تامین سلامت و امنیت آنها برای استراحت در زمان رانندگی، پویش همسفران ایمن در استان بوشهر اجرایی شد.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم اخترشناس در حاشیه آئین استقبال از مسافرین نوروزی در بوشهر در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: این پویش با اجرای برنامه های فرهنگی، موسیقی زنده، ایستگاه نقاشی، فعالیت های مذهبی و اقامه نماز تلاش دارد رانندگان را ترغیب به استراحت و سپس ادامه مسیر تشویق نماید تا شاهد کاهش سوانح رانندگی باشیم.

وی افزود: ۶۰ دستگاه تردد شمار برخط، ۶۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۱۹ دوربین نظارت تصویری در محورهای استان بوشهر بر کارکرد کاربران جاده‌ای نظارت می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر تصریح کرد: برای خدمت رسانی بهینه به کابران جاده ای امسال ۱۰ ایستگاه ثابت، ۱۵ راهدارخانه، ۲۰۰ نفر نیروی انسانی و ۱۷۵ دستگاه ماشین آلات در خدمت مردم هستند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر نیز در گفتگو با ایرنا گفت: امسال ۴۴ پایگاه امدادی شامل ۱۵ پایگاه در حوزه جوانان و ۲۹ پایگاه در حوزه امداد و نجات در استان برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی راه اندازی شده است.

احسان ایزدپناه افزود: ۳۰۰ نفر از جوانان و ۴۵۰ نفر نیروی امدادی در پایگاه‌های امدادی استان بوشهر برای طرح نوروزی امسال آماده خدمت به مردم استان و مسافرین نوروزی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین ۸۵ دستگاه خودرو امدادی شامل آمبولانس، خودرو نجات، وانت کمک‌دار و موتورسیکلت پیش بینی شده است.

ایزدپناه گفت: استان بوشهر با دارا بودن بیشترین مرز آبی با خلیج فارس دارای پنج پایگاه امداد دریایی است که در مواقع مورد نیاز با داشتن تیم‌های تخصصی وارد عملیات‌های امداد و نجات می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر